Wednesday, October 13, 2010

Salam Takziah

Sebelum aku meneruskan celoteh aku yg merapu,
aku nak ucapkan salam takziah utk kakak iparku kak Ngah Janah di atas pemergian allahyarhamah bondanya.
Smg Kak Ngah Janah tabah di atas dugaan ini.
Smg roh arwah makcik ditempatkan bersama org2 yg soleh & solehah.
Al- Fatihah.
So dipendekkan cite, arini aku & somi xkerja.
Sblm gerak ke Rantau, Negeri Sembilan, kami sggah dulu di Semenyih umah abg iparku.
Sempat lg mkn sandwich yg Kak Ngah Lin buat.
Gara2 sandwich tu la aku kekenyangan thp gaban!
Heheheh.
Aku gerak dgn 1 kete & kete yg kami naiki park saje di umah Angah Ijam.
Sampai sana jenazah dh pon dibawak ke kubur.
Dlm kul 2 ptg kami blk.
Sempat sggah di Cendol Leman Dawi.
Aduh, celoteh xsudah!
Terhibur......
Yg best byr skali, mkn & tmbhlah sbyk yg anda suka!!! Hahaha.
Bagai nk muntah aku duk teguk air barli x hengat dunia!
Jdnya cendol pon dpt mkn 2 suap ajer gara2 kkygn!!!!!!
Otw blk abg ipar ajak sggah Jusco Seremban 2.
Sbg penumpang aku ikut ajer....
Saje jenjalan xwat aperpon.
Ptg sampai umah Angah Ijam wife dia msk, mkn lg!!!
Makin gendutla bdn aku yg smmgnya gendut ini!
Mkn mkn mkn....
Kul 5.50ptg baru kami tlk blk umah....
Sekian kay.
Nnt smbg cite lg adik-adik, kakak-kakak sume...
Peace no war!


*Al-Fatihah utk arwah & trm ksh utk Angah Ijam dan Kak Ngah Lin...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails