Wednesday, September 28, 2011

Sawang Bersawang!

Hi uols..
Rase cam lame giler ah xupdate blog.
Agk2 ader ker yg windu2an eyh??? Pasan ajer. Hehehe.
Lately ni aku cam xder mood sgtla nk jenguk blog nih.
Tatau nape. Cam malas sgt jer rase.
Aduuhh...
Bersawang2 la gamaknye blog nih...
Baru satni aku wat Triffle Fruit.
Raye aituh kak ipar ader wat.. Cam sdp lak.
So tros mtk resipi..
Haruslah tros watkan?? Kan kan kan???
Hope jd la... La ni ader aku duk sejukkn menda lah tu dlm fridge..
Bau cam sdp jek! Hehehe...
Tp cam biasela.. Malas nk amik pic..
Takyahla kot ek...
Okla.. Jejari runcing ni cam dh xlarat lak nk menaip..
Jmp uols di entri yg lainla... Kalau rajinla nk update blog!
Daa uols.. Mmmuahkhhhh.....!!!!

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails