Tuesday, January 3, 2012

Azam Berazam Berzaman-Zaman!

Olhkrn skrg kite brda di thn baru...
Sure la msg2 ade psg azam baru.
Kalau aku lak.. Azam yg thn lps2 pon xlps2 lg! Hehehe.
Azam ape agk2?????
Erm... Cam besela...
Sjk dh berumur ni.. Cam tb2 sdr diri lak.
Sedihnye bile mengenang kembali kngn lalu.. Kngn silam.
Hatiku bagai terhiris luka, kechiwa!!!!
Ohh.... Tidak...
Saje wat iklan. Bkn igt kngn aperpon..
Bkn juge kngn cinta lame okezzz!
Cinta lame dh lame buang. Huhu..
Sedih sbnrnye.. Bile igt zmn mude2 dlu.
Zaman bdn cantik. Zaman bdn slimmmmmm...
La ni? Aduh. Sedih & kecewa sgguh! Hahaha.
Olh sbb tu lah. Aku psg azam baru ni.
Pdhl stp thn azam yg same.
Jd leh ke namakan azam baru jgk? Hehehe.
Watnye xjgk. Hahahahaha!!!!!!!!
Ape? Korg xcaye ke dlu aku slim?
Xnk caye suda.. Uwaaaaa...
Hrpnye aku bjy mcapai azam aku kali ni..
Berkurun duk berazam.. Dr berkurun msok dh berzaman2!
Ape cer????
Aku berdoa smg aku akan bjy!!!!!
Plg pntg, dgn bdn aku yg ideal.. Leh aku dptkn bb. Ye x???
Mgkn ssh nk mgndg sbb brt bdn kot. Hahaha.
Bak kata kakak ipar aku, tah2 lemak aku byk.. Ssh nk lekat.
Hehehe.. Mgkn jgk...
Tp sbg hamba Allah, aku redha.. Rzki di tgnNYA.
Aku redha & trma seadanya.
Tp dgn bdn sebegini, ini xleh la nk redha.. Hehehe.
Ini aku sendiri yg crk penyakit!!!!
Olh itu.. Mari kuatkn smgt!!!!!!!!
Bertukar menjadi..................




Amacam?
Agk2 aku leh x posing cam Ziana Zain?
Tunjuk sket pinggang yg ramping tu..
Aku pon pnh lah..
Tp dlulah.. Hahaha....

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails