Friday, February 3, 2012

Coklat lerr...

Tema pihak pompuan.. Biru!

Pic atas ni sbg pembuka cerita utk entri aku kali ni.
Dh lama glr xupdate blog nih.
Adoii.. Semakin pemalas aku lately nih. Ntah knp!
Coklat ni aku wat ats tempahan sorg makcik.
Dia nk bg pd anak buah dia yg nk btng.
Ikotkn dh lama dh aku xbermain dgn coklat.
Sbb cam dh makin malaskan..
Pic atas ni xcomplete pon lg tp dh snap dlu. Hehehe.
Utk psgn yg akan mlgsgkn ptngn Isnin 6 Feb nnt..
Aku ucpkan Selamat Bertunang..
Kpd Yen & Zam..
Sori xpat dtg mjls.. Kna blk kg. Huhu..
Kelaaaasss kau Yen!
Pinjam cadar pengantin I yg glemer tuh! Hahaha...
Smg cpt2la nek pelamin okeh...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails