Friday, August 10, 2012

Bersawang!

Salam kpd sesape sajelah yg sudi menjengah atau mengintai belogku ini.
Serasa amat lame aku xmenghapdate belog nih.
Ssh gak aku nk msok belog aku arini..
Sbb dh bersawang2kn.. So cam mengganggu pmndgn mata! Hehehe..
Tu lom lg msok ngan lelabah2 yg bergantungan di sawang! Ekekeke.
Ape nk dikata.. Semakin lame semakin malas kurasakn..
Rase cam xde story pon nk share.. Apth lg story utk diumpat! Bleh gitu? Hahaha..
Bln2 pose ni jgn.. Jgn dibuat duk menganyam ketupat..
Nk mkn ketupat sgt raye nnt.. Tggl brp ari je lg kan. Hahaha..
Kwn aku a.k.a my BFF Siti Aisah.. Ade ke dia bising kt aku..
"Ko dh lame xupdate blog ye?". Haa, gitulah rupe bentuk soalannye kpdku.
Knp eh dia ty, igt aku ni ade cite best ke nk gtau dia? Hahahaha...
Blk2 kang cite dia mnmbh anak.. Haa, kan ssh aku.
Dia mnmbh2.. Aku lak yg btmbh bengang! Hehehe.
Tp xpe, cool Esah.. Aku tau ko mmg hebat! Mama yg superhebat!!!!!
So, tmbhlah lg thn ni. Bg Maisarah adik.. Sian dia xde adik.. Huhuhu..
Haa kan.. Merapu yg bkn2 lak aku ni.
Agk2 berdosa x mengumpat si Aisah tu dpn2?? Hamek ko! Xde simpan2 py!
Sori Aisah.. Ko xmrhkn...??? Nnt batal pose ko! Wakaka...
Kpd yg bosan  bkk belog aku.. 
Dah tu xde apepon dlm belog ni.. hrplah maaf yea.
Aku bkn cikgu Bahasa Melayu yg reti nk mengarang2 ayat2 best atau madah pujangga..
Ayat cani lehla.. Tu pon duk kna mrh ngan Guru Besar a.k.a kak ipar aku Rohaidah Mohd Ali!
Sbb bahasa aku cam rojak! Ejaan tahpape! 
Hehehehe.. Sori cikgu Aida.. Jgn mrh2 nnt xlawa tau!!!
Nnt la, agk2 tahap kerajinan aku tb2 meningkat, akan aku post dlm entri ok!
Aku nk kerah otak aku ni.. Ape yg nk aku kongsikn. 
Kongsi cerita saje, kongsi somi xdelah ye... Hehehe...
Oklah, nantikn entri aku akn dtg.. Bile tu hanya Allah saje yg tahu.. Hehehe..
Daaa.... Luv uolsss...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails