Wednesday, October 29, 2014

Sekian Lama

Assalamualaikum.
Lama sungguh aku membawa diri.. Ececeh.. Bawa dirila sgt!!! Hehehe.
Hampir 4 bln jgk aku xhapdate belog.
Tah2 dh xde sape yg mrindui cite2 kt belog aku ni ponnn... Huhu..
Gara2 kesihatan diri yg xbrp mgizinkn spnjg berbadan dua ni.. Susah nk bg komitmen ngn belog aku sendiri.
Haha. Hamik ko. Komitmenla sgt ko!!!
Tp nnt la kalau ade masa aku rajin.. Aku stori mori eh pglmn aku mengandung kali ke2 ni.. Pjg kisahnyeee ko...
Okla.. Nk cite pe pon xtau dh..
Baby aku lak dh menangis sekuat ati.
Tu xde lain nk myusulah tu..
Tau je Ummi nk berbelogging.. 
Time tula dia nk nangis..
Dh la uolsss...
Nnt aku sambung lg ok..

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails