Friday, May 7, 2010

Kesinambungan Kelas Coklat

Mlm td sementara tggu somi blk krj, aku siap2kan bahan2 utk buat homemade chocolate. Sejak aku amik kelas 3 mggu lalu, aku lum praktis lg buat sendiri. Mula2 excited gak nk buat. Tp separuh jln aku jd malas. Knp tah. Mgkn aku pnt @ mgkn Najla ksygn aku tu mengacau!
Inilah hasilnya. Agak comot sedikit. Aku mengaku mlm td aku buat mcm xikhlas jer. Knp tah. Ker sbb dkt2 nk dtg bln... Hua3... Tp serius, mmg mlm td mood aku swing! Udahnya krj2 mewarna pd mold pon mcm mlpskn batuk di tangga!! Ms tu aku fkr nk cpt siap ajer!
 
Yg ni aku plan nk buat utk souvenier. Sape2 berminat koling2 kay!!
 
Ni jer gambar sempat aku amik. Time amik gmbr ni somi aku dh blk umah dh. Dia pon pelik tgk aku yg serba xkna! Buat coklat bad mood amik gambar bad mood. Sume xkna!! Aku geram tp tah ape yg aku geramkan. Mgkn perubahan hormon kot. Mcm yg aku ckp td. Sindrom PMS!
 
X caya tgk coklat oreo ni. Yg ni aku dh letih give up sgt. Mujurla somi ty nk buat ke x. Ikut aku dh kms dh brg2 nk cuci. Tp siankan somi yg dh ssh2 blikan biskut oreo, aku gagahkan jugak buat. Tp ms mewarna aku buat ala kadar ajer.
Di lain masa aku plan nk buat lg yg lbh baik and aku nk pastikan masa tu mood aku stabil.. Ngeh3...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails