Friday, July 15, 2011

Epy 4th Besday Princess...

13 Julai 2011, Rabu...
Adlh ulgthn kelahiran puteriku, Nur Azyan Najla..
Cpt sgguh mase berlalu..
4 thn sudah usianya..
Alhamdulillah Ya Allah...
Krn Kau memberiku peluang memiliki seorg Nur Azyan Najla di dlm hdpku..
Aku berdoa smg bile bsr nnt.. Dia akn menjadi seorg anak yg solehah.
Insyaallah Taala.
Sempena besday Najla yg ke 4 thn ni kan..
Aku dh ckp awl2 kt Abi nk wat kt umh jer..
6 thn.. 6 thn kami duduk di umh yg kami tinggal skrg..
Tp lom skali pon aku smbt besday Najla di umh sendiri..
Hehehe.. Knp???
Bkn kedekut xbg sape2 dtg umh..
Tp sbb.. Sdra mara sume area umh mak aku..
So adlh 2x kami smbt besday Najla kt umh mak aku.
Selebihnya Abi smbt di luar. Ajk fmly aku kua mkn..
Thn ni.. Smbt kt umh sendiri..
Wpon umh kecik sekangkang kera.. Puasati la..
Tu lah umh tmpt kami berteduh dr ujan pns... Hehehe..
Maaf krn mjls hy kecil2an..
Kwn2 jgk x djmpt.. Krn ape?
Krn aku xmampu utk myiapkn juadah mknn utk org yg ramai..
Olhkrn mjls jth ari Rabu.. Aku bekerja.. Abi pon keje..
Jd agk klm kbt aku myediakan juadah..
Tu pon dgn bantuan sorg sepupu.. Msh jgk klm kbt..
Jdnyer xdptla jmpt kwn2.. Hrp maaf yer sume..
Pd mjls tu aku hy wat mknn yg simple.. Nasi Ayam..
Sbb nasik sng nk msk.. Ayam aku perap awl & blk keje trus grg.
Klm kbt sbb blk keje dh lmbt.. Kol 6 ptg..
Agk huru hara aku di dapur..
Sebbek aku cekap.. (Pasan x aku?).
Jd smpt la siap sblm kol 8 mlm.. Dgn bantuan sepupu yg tlg grg ayam saje!
Lain2 juadah mak ngan adik tlg sponsor sket..
Olhkrn besday Najla & anak buahku, Danial bersebelahan  tarikh..
So aku & adik tapau wat mjls same2.. Jimat blnja! Hahaha.
Jom tgk gmbr.. Gmbr agk xcun sbb kmra pon bkn canggihkan...


Serba serbi simple juadah yg ade..

Hy sdra mara jer yg ader..

Mama Jie & adik Iman pon ader!

My luvly femili..

Makan time..

Sian abah xcht.. TQ abah bg duit kt cucunye sbg hadiah. Hehehe..

Kalau nk tgk gmbr yg lenlain.. Jas bkk FB aku jer ok..
Aperpon.. Wpon agk pnt ngan mjls yg tergesa2..
Alhamdulillah ianya bjln ngan lancar..
Trm ksh kpd Abi Najla yg menyeponsor mjls ini..
Nk tau hadiah dr Umi???

Umi suke pillow ni.. So cute...
Dari Abi lak..

Yg ni lak Najla yg request kt Abi.. Suke dia dpt khemah nih..

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails