Tuesday, October 8, 2013

Baby G

Agk lama xhapdate belog..
Tibe2 kua lak tajuk Baby G.. Ape kes???
Rase sume pon dpt agkkn Baby G tu binatang benda ape??
Alkisahnye..
Bln lps Abi sibuk nk crk jam baru. Sbb jam lama dia rosak..
Pdhl byk je jam2 lain tp dia nk yg leh pakai masa dia bersukan..
1 ari tu Abi duk usha2 jam G Shock.
Aku lak saje ckp kt Abi cantik lak tgk jam Baby G..
Abi senyum2 jer.. Dia tanya, mana jam2 yg dia belikn.. Knp xpkai???
Ah suda.. Xdapek den nk mjwbnyeee...
 Dgn senyum yg dipaksa2 aku jwb bateri xde..
Abi tanya lg, dh tu xreti nk tkr bateri?
Aku jwb lg jam yg Titus tu aku syg.. So aku simpan jer.. Jam Adidas yg bateri hbs..
Abi ckp lg.. Klu syg bkn simpan.. Pakai.. Barula kite hargai ape org bg..
Adussss kna lak aku... So aku pon diamkn jela dh mmg salah akukn.. Ekeke..
Mase Abi duk pilih2 jam dia, dia ty aku, nk jam ker?
Laju jer aku jwb NAKKK!!!!!!! (Giler xnk!)
Aku bknn lak jam kaler putih.. Sbb ade 3 design so aku suh Abi pilih yg plg cantik..
So.. inilah pilihan Abi..
 

Abi ckp dlm kaler pink cantik... Compare ngn turqoise & grey..

Comel x?
Pd aku comellah tu sbb pemberian drp yg terchentaaa...
Abi yg sibuk crk jam aku yg dpt jam.. Abi xbeli pon..
Soknye g tmpt lain lak.. Baru dpt jam yg Abi idam2kn..
Jam yg dia ckp leh wat lasak2.. Hehehe..
Dlm kete Abi ckp kt aku..
"Bagusla camtu.. Jam hbs bateri jer mtk jam baru... Elokla perangai tu.. Tu pakai Baby G tu ikot2 K-Pop lah tu.. Sume nk ikot artis Korea..."
Aku gelak2 aje... Sbb mase survey nmpk grup Girls Generation jd model Baby G..
Mmg Abi knakn la aku ni... Xpe.. Isterimu redo!!!!
TQ En Abi krn memahami isterimu ini...
Trm ksh ats pemberian itu wpon kite xde celebrate ape2 event ponnn...
Wpon Abi bkn belikn jam yg mahal & mewah, tp memadailah pd aku.. (Xkshla kalau ade yg duk kata Baby G je kottt pon nk cite...)
Setiap pemberian drp Abi adlh yg plg mahal dlm hdp aku.. Sgt bernilai!!!
Aku xpndg pd nilai wang ringgit...
Cukuplah ksh syg drp Abi utkku.. (Jiwang laksss tetibe.. Ahaksss!)
Jap.. Nak msok gmbr sket...


Rase jam cam aku Jessica yg pakai.. Kaler je lain..

Jgn marah aaaa.... Nnt kna jual!!! Ekekeke...


P/S: TQ utk adik aku gak hadiahkn aku jam Q&Q Quartz... Untg dpt 2 jam skali..

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails