Saturday, October 12, 2013

Ujian Diagnostik

Salam kpd semua..
Kali ni aku nk cite psl Ujian Diagnostik.
Amik ko.. Berbelit2 lidah aku nk nyebutnyeee... Susah nau!
Ujian tu diadakn utk penempatan murid Tahun 1 2014..
Ade je skul yg wat awl thn..
Tp Sek Keb Rantau Panjang, Klang wat awl..
Kata cikgu dpn umh.. Sng.. Nk elakkn pembaziran masa tkr2 kelas pd awl thn.
Kalau wat awl nnt msok sek tggl cari anak2 kite kelas mana...
Kebetulan Najla lak xbrp cht... Demam dh ok selsema lak makin teruk..
Sbb tula aku xde paksa dia sgt utk bljr sgt..
Bg dia rehat dan wat latihan gitu2 jer..
Ramai gak jmp kwn2 sek ren dulu2..
Rase dh tua aku ni hehehehe.....
Kat sane sementara tggu anak2 hbs ujian, aku lepak ngn kwn sek ren merangkap kwn sek men juge... Norly Saliana nama dia hehehe...
Wpon dh anak dua.. Ttp vogue & lawa....
Parents sume dgr taklimat ttg Linus dll...
Apepon kptsn ujian Najla nnt aku xksh..
Yg pntg msok sek nnt dia kna bljr sgguh2..
Mgkn dia xsepandai budak2 lain yg mungkin ade yg lbh bijak...
Tp aku bsyukur Najla dh pandai membaca dan mgira..
Selebihnya aku doakn Najla dpt tuntut ilmu sbyk2nya bile dia mula bsekolah nnt...
Umi tau Najla boleh!!!!!!
Insyaallah.. Amin...
Eh ade gmbr Najla la aku amik.. Jom tgk!


Ni dh hbs ujian. Mase utk amik anak msg2 balik... Najla duk dpn gitu!

Muke budak dh hbs ujian!


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails