Monday, January 6, 2014

Holiday Pangkor-Part I

Nmpk sgt pemalasnyekn..
Holiday mggu lps, arini baru nk hapdate cite yea.
Nk wat cane, mood rajin xkunjung tibe... Ngeh3...
Sptmana yg aku pnh ckp sblm ni kan..
Yg My Incik Emi ade ajak gi holiday tu kan..
Gi Pulau Pangkor tu kan..
Tulah citenye.. Ekekeke..

Kami gi 29 Dis 2013, gerak dr umh kol 9 pg lbh kurgla.
Bekfes dlu kt area umh then tros grk.
Sblm tros ke destinasi, My Incik Emi sggh dlu majlis kawen kwn dia.
Nsb xsesat, tros je jmp umhnye kt Setiawan.
Pas mkn & jmp pengantin tros je ke Marina Jetty..
Sblm ni salu naik kt Leti Lumut..
Tp kali ni aku ckp nk naik dr Marina jer.. Sbb org kata cpt sket sampai.
Mase tu org duk kecoh2 psl ikan naik darat tu kan.
BFF aku si As tu pon duk igtkn aku hati2 sume..
Siap ty ade ape2 berita x psl ikan naik tu kt Pangkor..
Ish.. Aku lak yg seram.. Risau dll.
Gigih gak aku m'google utk dptkn info psl Pulau Pangkor.
Alhamdulillah kaji cuaca cume meramalkn angin laut ombak bsr di kwsn lain.

1st time tau msok ikot Marina Jetty ni..
Cantiknyeee tmpt dia..
Ade nmpk aku cam jakun x??? Tah2 orglen xheran ponnn...
Lantaklah.. Dh mmg aku baru pestime ke sana..
Pas beli tiket sume kami tros nek feri..
Pjlnn ok.. Feri pon okla.. Agk selesa..
Dan mmg betol.. Cpt sgt sampainyeee...
Rase bontot pon xpns lg.. 10 minit je kot dh sampai...
Kt Jeti Pangkor.. Nahhhh..
Pjgnye Q kt bhgn org2 yg nk blk ke Marina & Lumut..
Tak sggup aku tggu camtu.. Brp jamlah baru dpt nek feri blk tu ye..

Ape cite kt Pangkor???
Ape xtvt kami di sana?
Nnt aku sambung cite kay!
Tungguuuuu....

Sblm tu layan gmbr sekeping eh..


Gmbr kt kaunter renew member card Marina. Abi dia gi renew Najla berposing dulu!!!!

P/S: Sbnrnye xsgk kwn My Incik Emi tu kawen jgk akhirnye.. Sblm kwen tu kwn dia eksiden teruk & melibatkn kematian jgklah.. Nk tau cite sepenuhnye? Jom klik SINI.

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails