Wednesday, February 26, 2014

Syukur Ya Allah

Salam korg sume..
Dh lame lak rase aku xupdate blog aku yg ayu ini.
Hik hik. Boleh blog kategori ayu? Wakaka..
Sblm tu syukur pd Allah aku msh cht utk meneruskn penulisan di alam maya ni.
Ececheh... Geli lak rase bebulu keti makcik ko ni haha. 
Ayat tersusun indahlah konon..
Trm ksh kpd sorg BFF aku yg xjemu membaca rintihan hati aku..
Yg salu duk ty mana cite baru..
Dan dia sgt memahami temannya ini sgtlah pemalasssss.. Haha...
Dh lama xupdate blog.. Xtau nk cite ape..
Oh ye.. Alhamdulillah... Tahniah kpd BFF aku yg duk rajin menggodek2 blog aku ni..
Dia baru sje bersalin pg ni td. Bb gegel jgk setelah mempunyai 2 org anak gegel yg comel...
Tahniah skali lg utk ko Pn. Esah.. Syg ko tight2! Hehe.
Sonok bile dgr cite kwn2 yg sume menambah anak. Serius aku sgt gembira.
Gile ko xhappy org dpt rezeki. Anak tu! Anugerah plg xde ternilai di dunia...
Hop sume kwn2 aku berbahagia dgn khdpn msg2... Jagalah amanah yg Allah berikn sebaik2nye..
Gara2 dh lama xm'update blog.. Xnyempat2 aku nk bkk lappy.. Kt enpon pon jadik. Hahaha. Kunun2 nk cptla tuu! 
Takde ape sgt pon nk share kt cni..
Cume hati berbunga2 gatal nk msokkn pic nih.. Hahaha. Kalau dh ngengade xkire masa hahaha... Pic ape??????
Meh ler nengok....



Siap dua ko.. Motip?????
Hahaha... Gatal ekkkk...
Setakat ni tgkla je ye..
Kot aku ni pelik2 jer ye...
Trm jela aku seadanya ye...
Wakaka..
Nnt aku tulis entri baru eh...
Babai...

1 comment:

  1. uiiiiiii..... positip ekkkkk.....
    Tahniah Zura, leh Najla jd K.Long kawasan hehehehehe

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails