Thursday, August 12, 2010

4 Tahun Yang Indah!

12/08/2006, msh jelas lg terbayang saat-saat indah aku & suami diijab qabulkan..
Itulah kngn plg indah pernah berlaku dlm hidup aku.
Hari ini, 12/08/2010, genaplah 4 thn rumahtangga yg aku bina bersama suami tersayang.
Dgn kehadiran permata hati kami, Nur Azyan Najla yg berusia 3 thn..
Sedar x sedar masa berlalu begitu pantas!
Byk kngn manis & pahit kami lalui bersama.
Salah fhm perkara biase.. Hehehe.
Tapi selama 4 thn ini, kami jarang selisih fhm.
Krn kami sgt saling memahami & bertolak ansur.
Kalau gaduh pon mgkn x sampai 10 min dh betegur semula. Hehehe.
Mmg susah nk tgk kami bergaduh.
Dlm sbln pon lom tentu kami dpt bertekak. Hahaha.
Itulah indahnya hidup sbg isteri kpd Azmi Mohd Ali.
Seorang Azmi yg tiada duanya....
Sgt memahami, sgt pybr, sgt btgggjwb... Sgl2nyalah sgt!!!
Nk tgk suamiku mrh pon sgtlah ssh.
Dialah suami yg sgt istimewa dlm hidupku...
Paling penting, suamiku sgt menjaga hbngnnya dgn Tuhan.
Sesibuk & sepenat mana pon dia xkn lupa mengerjakan suruhanNya..
Alhamdulillah... Dialah suami yg Allah takdirkan utkku.
Olhkrn ulgthn perkahwinan kali ni jatuh pd bln Ramadan..
Jadinya xder la pape smbtn. Hehehe.
Sedari pg td aku memikirkan juadah aper ingin dimasak utk berbuka.
Tgahari td suami htr sms,
"Ptg ni ape kata kite berbuka pose kt luar, Umi xyah msk, sempena Anniversary kite..."
Aku pon aper lg, reply sms dgn pantas!!! "Nak!!!".
So arini smbtn ulgthn kami adlh dgn berbuka pose di luar.
Tempat & juadah biarlah suami yg tentukan.
Suami pon dh cukup tau aper yg aku mkn & tidak.
Utk suamiku, trm ksh utk kali ini..
Trm ksh atas ksh sygmu...
Smg kebahagiaan ini biar utk selamanya!
Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails