Monday, August 30, 2010

Biskut Chip Chocolate

Mlm ni aku memulakan projek membuat kuih raya dgn dibantu oleh adik aku.
Aku buat sorg? Erm, x larat dek non...
Kat atas tu lah nama kuih raya yg aku buat.
Najla dgn anak buah aku si Danial tu cam biase lah.
Xmengacau bknlah Najla & Danial!
Jd Tarzan jap gak lah aku!
Kena mrh budak2 ni pon buat xtau jgk.
Alhamdulillah, siap gak lah.
Nak tengok ker?

 
Yg atas ni aku sajer2 try bentuk.
Tapi kureng berkenan.
Walaupun agak comot, tp jadila...
Korg ader? Sekurang2nya aku ader gak dari xder...


Yg ni aku terus jadikan pilihan.
Senang nak cetak.
Kalu sedap sok2 leh buat lg. Hehehe.
Tp dah aku yg buat, sure la sdp... Aper da!
Oklah.
Nt sok2 kalu aku terajin buat kuih lg aku stori na!
Cukup takat ni utk kali ni.
Letih dah sbnrnya. Hehehe.
Daa...

2 comments:

  1. Nak tempah yang 4 segi tu sebalang

    ReplyDelete
  2. ish alang nih...tempah aper...beli lg sdpla...hehehe....yg buat nih main2 ajer...xsdp lgsg pon....ekekeke....alang byk beli ker buat???

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails