Thursday, September 2, 2010

Buang Masa!

Hehehe.
Di saat somi tsyg pergi ke surau menunaikan solat terawih...
Hehehe... Aku di rumah bleh layan tenet! Huh!
Isteri yg sgt baik...
Tp mmg baik pon.
Bkn aku x wat pape kt umah.
Aku wat kuih raya tau!
Dh siap way kuih x kn nk menung igt pakwekan... (pakwe mn la ek?)... Huhuhu.
Jdnya sambil2 tu dptla aku update blog aku yg suram muram nih..
Niat di ati nk ngajak somi jenjalan tgk suasana org ramai soping raya.
Tp somi kata syg nk tggal terawih.
Lg2 10 mlm terakhir nih...
So aku pon fhm..
Bkn somi wat jht... Wat amal ibadatkan xkan la aku nk mrh.
Dptla aku siapkan kuih raya yg takat ni dh masuk 5 jenis..
Hebat gak aku eyh???? (walhal wat jer poyo sdpnya idak pon!!!).
Baju raya suma dh beli.
Tggal tudung jer lom carik.
Somi kata sok pas terawih nk ajak g bazar crk aper2 yg patut.
Bl2 nnt nk g crk handbag, somi suh carik...(tq Abi nk banjer...pdhl mmg suma pon somi belikan...hahaha).
Cuti merdeka somi ajak g JJ, tp xjmp pon handbag yg berkenan!
So kalu xjmp pon xper. Kemudian leh beli...
Arini aku x msk.
Somi tingin mkn nasik ayam kt Yok Mampir Cafe.
Skali beli carrot susu kesukaan somi & utk aku somi bungkuskan ceklat ais.. 

Suma air2 kt Yok Mampir mmg kaw!!!!
Eh kebetulan terjumpa lak kwn baik aku Siah..
Bkk pose ngan company kt situ.
Ish perut nih kyg la sgt.
Kay lah nk kacau somi nengok tv.
Somi aku kalau dh layan Beyond chanel@ Astro... Leka!!!
Jaga dia mmg nk kna sakat. Ekeke...
Da daa....~~~~

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails