Friday, September 3, 2010

Kehidupan Hari Ini..

Helo helo heloooooo!!!!
Tahap kebuhsanan ini sampaikan aku dh xtau nk wat per.
So aku pon duk belek2 gmbr kwn2 yg rapat ngan aku.
Rasa cam lama gak aku x jmp dorg suma.
Tgk gmbr pon jd ler... Ehehe...
Sdr xs dr msg2 dh ader family sendiri.
Wpon dulu kirenya aku membesar bsma2 dorg.
Dari single smpi berkapel, putus kapel lg, putus ngan yg ni smbg ngan yg baru.
Hehehe.
Tu namanya kehidupan...
Ajal maut, jodoh pertemuan di tgn Tuhan.
Pahit kelat payau suma dh kitorg lalui..
Bkn mengungkit kisah lama..
Sekadar mengenang kngn yg pnh singgah dlm igtn aku.
Ari ni...
Inilah kehidupan aku & kwn2...

Ni kan gmbr aku ngan somi ksyg aku, Emi & anak dara aku, Najla.
Sbnrnya nk ikutkan lama dh aku knl ngan somi aku ni...
Seingat aku masa umur aku 18 tahun kot.
Tapi masa tu jas pndg2 ajer.
Tak knl pon.
Tapi skrg, dh knl CINTA jadinya. Hahaha.
Itulah bak kata pepatah "Tak Kenal Maka Tak Cinta".
Dulu salu jmp pon cam BBA ajer..
Aper BBA?
Biarlah hy aku & kwn2ku sj yg tau. Hahaha.
Inilah hidup aku skrg.
Sgt bahagia!!!!


Yg ni lak sepupuku yg rapat la ngan aku.
Sominya Ajib, muda 2 tahun dari isterinya si Uji.
Uji dulu ader gak org nk dia, tp dia xnk.
Ader lak 1 kes leh lak Uji ni bkwn ngan sorg mamat yg aku rasa 3 suku kot.
Sebbek kwn ajer, kalau berkasih???
Mau aku igt Uji leh skt jiwa!!!
Sabar Ji ek. Kngn xleh lupa tuh!
Hahaha!!!!!
Bila aku igt2 blk mamat tu, rasa cam nk guling2 jer.
Ni cam rasa nk pch perut dh!!!!!!
Udahnya dia pilih Ajib ni. Hehehe.
Alhamdulillah jodohnya ngan Ajib.
Dh anak sorg pon.
Imaaannnn... Anak Mak Long!!!!
Tapi tu lah, aku ngan kwn2 lain lama dh xlepak sama2 ngan Uji.
Ajib bz sgt ngan keje.
Tapi tu lah, akhirnya Uji bertemu jgk teman hidupnya...

 
Tengok tuh...
Cute sgt anak dorg ni.
Geram rasa cam nk geget ajer si Safwan tau!!!!
Cinta bermula di zaman2 sekolah.
Fuh! Dahsyat gak kisah dorg nih.
Psg surut alam cinta...
Tapi jodoh kuat rupanya.
Aku kwn ngan As dari masuk sek men.
Walaupon sbnrnya As la kwn aku dari umur kitorg 6 thn, Tadika bsma.
Aku ikuti pjlnn hidupnya bkwn ngan "teman2 lamanya".
Tapi tu lah, rupanya jodoh As adalah Acop.
Lama gak bkwn, naik pelamin jugak akhirnya!!!!
Amin. Selamat.


Seingat aku, aku rapat ngan Muazam masa Form 5.
Form 4 knl gak tp xrapat.
Sombong mamat ni dulu...
Aku amik tau gak ksh2 lama dia.
Muazam, jgn mrh arr!!!!!
Pertemuan aku ngan Muazam...
Terserempak lak tgh dating kt Klg Parade!!!!
Hahahaha.
Tapi suma dh jadi sejarah.
Sape sangka jodoh Muazam ngan senior ktorg lak.
Yer x Kak Sima?????
Hehehe.
Tapi best. Sima mmg sporting.
Walaupon dia tua setahun dari kitorg..
Tapi leh masuk gak.
Kelahiran Adam makin bawak sinar dlm hidup dorg.
Smg kekal smpi bila2....


Perkenalan Esah ngan Martol ni unik.
Dari saja2 nk usha, lekat terus!!!!
Tak sgka kawen gak Esah ngan Martol yea.
Esah ni kwn ngan ramai org.
Bercinta, putus...
Berjumpa dgn org lain...
Akhirnya mmg Martol jgk jodohnya.
Walaupon terlalu byk dugaannya.
Skrg sdg menghitung ari yea.
Tak sbr nk tggu bb gal lahir.

Lengkaplah hidup korg nnt!!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails