Tuesday, September 21, 2010

Tahun ini hijau!

Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir & Batin.
Rase lom terlewat lg nk ucap kan?
Jas nk cite.
Thn ni tema baju family Emi ialah HIJAU!
Korang kaler per ek????
Kaler ijau ialah kaler yg En Emi sendiri pilih.
Tp lawa gak aku rase.
Ker sbb lawa aku yg pakai? Hahaha.
Aku nk pink tp En Emi lak x mau.
Katanya nnt nmpk jambu sgt! Auwww!
Aku ok jer.
Baju aku ngan Najla crk kt Bazaar Klang saje.
En Emi pusing2 x berkenan lak yg kt Klang.
Jadinye dia ngajak aku ke Jakel Shah Alam.
Dptlah baju ijau yg dia nk tuh.
Ader ijau yg lg cantik, tp saiz lak abis.
Mm, amik jerla mn yg ader.
Thn dpn aku nk suggest blk kaler pink.
Mtk2 En Emi setuju!!!!! Hehehe.
Ok, selamat ari raye......

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails