Monday, March 21, 2011

Shut Up!

Bahawasanya arini aku di dlm mood yg bese2 saje!
Hahaha. Igtkn aperla td. Hehehe.
Jas nk psn pd "insan" di luar sana..
Jagalah tepi kain sendiri!
Jgn sibuk jaga tepi kain orglain pdhl kain sendiri yg rabak!!
Ada paham ka????
Sendiri ader rumahtangga sendiri jaga boleh???
Walaupon umah ko xder tangga ko usaha2kanlah supaya ader! Boleh??
Jgn sibuk duk carik kesalahan org sdgkan ko lg teruk sbnrnyer...
Org baik.. Ops.. Isteri baik.. Dia xngaku baik kt dpn org...
So xyahla ko ceritakan kebaikan ko sbg isteri tu kt org ok.
Astaghfirullah.....
Igt sket. Berdosa runtuhkan masjid org.
Allah murka....
Tau x? Ker ko xtau???? 
Eh, korg pelik ker knp aku tetibe emo??? Hahaha.
Xder papela. Xder kna mgena ngan idup aku ponnn...
Aderla 1 ksh tu, ttg sorg pompuan giler, isteri org, yg sibuk jga hal rumahtangga org, sbnrnya lebih kpd menjaga somi org, pdhl diri sendiri busuk ati teramat sgt!!!!!! Amik ko!
Rumahtangga sape??? Biarlah aku rahsiakan....
Smg "insan" itu insaf...
Jgn sampai "org" tu dtg jmp ko serang dtg umah suda! Boleh????
Kpd "org" tu.. Sabar yea.. Allah sdg menduga..
Kpd "insan" tu pulak.. Pls.. SHUT UP ur mouth!


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails