Wednesday, March 30, 2011

Angan2 Atau Impian???

Cam dh lama gak rasenya aku x update belog aku nih.
Tp rase cam lom bersawang lg kot ek..
Hehehehe...
Jom kite cite2 psl tajuk yg di atas.
U ols.. Nk tau gak ker???  But promise u ols...
Jgn gelakkan aku. Plg pntg, jgn berkata2 di dlm ati..
Ok, janji????
Korg tau x. Lately ni aku salu sgt duk berangan tau.
Bkn berangan utk jd kaya.. No No No... (Wpon hrp2 begitulah!).
Abis tu aper eyh yg aku angankan???
Sbnrnyakan... Aku nk sgtkannn....


Bdn cam model kt atas nih??? Bole gitu???
Haa.. Korg janji xmau berkata2 di dlm ati..
Sure korg ngah kutuksss2 akukan?? Kan???
Aku dgr korg berkata2 di dlm ati... Kata dh janji....
Takperla. Aku sdr diriku sape.. Huhuhu..
Kalaulah aku kuwus cam model nih... Perghhhhh!!!!!!
Korglah insan2 yg akn mencemburuiku.. Kan????
Cane aku nk slim cani, lom pape korg dh jelessss.. Xsesuai tau!
Dpt aku bygkan....


Mesti cantikkan kalau pakai baju nih???
Skrg cam byk jual jubah2 yg lawa2...
Tp tu la..
Bdnku yg sebegini tidak mengizinkan utkku membelinya.
Huhuhu.


 Lg kan...
Mst best dpt pakai jeans ikut suke paten ape nk.
Skrg nih??? Aku pakai jeans dh cam balut sarung nangka!!!!
Tidaaaakkkk!!!!! Bilela dpt bentuk bdn cam ni kan????
Aku nk slim spt dahulu!!!!!!!!!!!!!!


Kalau la dpt gak pakai kebaya moden nih...
Perghhh.. Kompom meleleh air liur huby!!! Hahaha...
Tp apakan daya, x mgkn air liur my huby melelehkan..
Meleleh air liur sbb lain aderla kottt... Hahaha.
Sbb dia pon sdr betapa slim gedabaknya wife nya ini..
Baju2 kebaya lama byk yg tersadai dlm almari.
Yg sedeynyakan korg...
En huby leh bungkus baju2 kebayaku yg lama masuk dlm plastik...
Bile aku ty huby ckp..
"Umi bkn leh pakai lg pon...".
Uwarghhh... Kejamnya dikau!!!!



Tp siapalah aku...
Lihatlah diriku ini..
Gemmmooookkksss......
Peha besau, perut bunccc.. Muke bambam...
Tak per tak per. Sok kite dietla ek...
Tingginya angan2kan???
Tp hrpnya angan2ku itu akn menjadi impian yg 1 ari nt Insyaallah akan tercapai!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails