Friday, May 20, 2011

Gatal Tangan!

Nk dipendekkn cite..
Laswik aku g Avon beli brg2 aku skali ngan org kem..
Budak kt Avon tu suh tmbh belian utk dptkn free gift..
Brgn lak kna bhgn alat mekap.. Fuuhhh...
Aku yg jarang2 mekap ni.. Pening fkr nk beli aper..
Dlm nk x nk tu knala gak aku amik 1 brg nih....
Nk tau ker??? Siyes nk tau ker nih?????
Dh beli brg dh tentulah ader hasilnya. Hahaha...!!!!
Tadaaa...

Ngan rase gedik & gatalnya aku pun duk apply eyeshadow kt atas mata aku yg mmgnya camtek naturally kan....

Aku mmg suke biru!

Anak dara aku xterkecuali kna andam ngan Ummi ek..
Sbnrnye mase aku duk wat menda di atas tuh, somi aku ngah layan TV.
Aku ngan projek mekap aku la dlm bilik.
Pdhl bkn reti sgt pon kan.
Mase dh suda tu risau gak cane nk kua bilik ek. 
Mau terkezut tapir somi aku kang.
Dlm duk berdebar2 tuh, aku kuatkn smgt gak lah kua bilik...
Hahahaha. Mase tu aku dh gelak sakan dh duk ngadap somiku tercinta..
Mule2 dia xpasan. Bile dgr aku gelak besau.. 
Erm.. Mase dia pndg aku tuh..
Aku nmpk dh senyum2 kambing ala2 mencebik somi aku kpd aku.
Agk dia kontrol ktwa takot aku kck ati. Hehehe.
Pastu somi geleng2 kpla.. Hahaha. Aku sket pon xmrh la...
Biarla! Ngan slumberland nyer aku wat bodo & layan skali TV ngan dia.
Tu saje alkisahnyer yer korg...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails