Wednesday, May 11, 2011

Makan Lagi.....








Mst korg menyampahkan...
Entri aku mst ttg mkn.. Tak pon ttg mknn..
Spt bese... Suke akulah kan..
Aku yg mkn... Aku yg gemok...
Knp korg nk kesah???? Hahaha...
Gmbr2 kt atas mase ktorg kua mkn Pizza.
Huby yg saje ajak mak kua mkn.. Mak suke Pizza..
Tgk2 adik aku pon nk join.. So tong2 la kan.. Hehehe..
Saje masok gmbr kt blog. Malas nk penohkn album kt FB..
So hy insan2 yg bertuah sajerla leh tgk gmbr ekslusif aku.. Hahaha...
Hy ader di belog aku saje... Huahahaha...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails