Saturday, August 13, 2011

5 Tahun Emi & Zura

Sbnrnye our anniversary yg ke-5 thn smlm...
Tp xsmpt nk wat entri ttg anniversary kami tuh.
Bkn aku lupe okezz.. Cume malas dan xde mase.
Ni pon aku curik2 mase utk wat entri ttg ksh 5 thn kami bsma.
Smlm.. 12 Ogos 2011 genaplah 5 thn usia pkhwnn aku & somi.
Rase cam xcaye lak dh 5 thn En. Emi tu duk serumah ngan aku.
Plg pntg dh 5 thn gak lah En. Emi jd "mantal musyuk" aku!!!!
Suka duka sama2 aku lalui dgn dia yg bgelar somi.
Alhamdulillah.. En. Emi sorg somi yg sgt sporting!!!!
Rase xyahla aku cite byk ttg somi aku yg ensem tu ek..
Nnt bosanla readers nk bace...
Mau ade yg muntah ijau gak bile aku duk puji2 somi ksygn aku tuh. Hahaha.
Cume aku bersyukurlah mempunyai somi sptnye...
Nk tau kami smbt anniversary ktne??? Nk taulah tuh!!!
En. Emi hy ajak aku mkn di Pizza Hut saje.
Sbb bln Ramadankn.. Jd xlehla nk smbt berlebihan..
So somi suh ajak mak & adik aku, Lini & sominye pon ikot.
Aku beli kek kck jer. Tu pon mhl!
Huh... Skrg ni sume serba cekik drh!!!!
So mlm smlm, pas solat terawih kami grk ke Pizza Hut Klang.
Olhkrn agk kyg mase berbuka melantak bagai xmau so mkn Pizza pon xabis. Hehehe.
Kek yg comel tu pon xbrp nk mkn...
Blk smpt sggah bazar Klang.
Py la jem jln.. Kami pusing2 jer.
Lom tingin nk soping raye...
Walhal sbnrnye lom ader duit... Hahahaha!!!!
Jd mggu dpn br plan nk crk baju raye kami yg ntah xtau lg ape tema kalernyer.. PINK ok x?????????
Sblm tu somi ade gak jmp wallet sorg awek.
Dpt kol mkck dia. Kbtln awek tu pon ade di bazar so kami jnj tggu dia di Maybank.
Tp hampeh.. Muke awek tu cun je lebih. Tp adab kureng....
Semata2 dtg amik wallet. Aku, adik ngan mak aku yg ade kt situ haram bersalam pon x!
Ape py pompuanlah!
En. Emi lah skt ati. Sampai arini dia bengang jer lg..
Udahnye dia kol mkck budak tu. Siap gtau suh hormat sket ngan org tua.
Udahnye budak tu sms somi aku mtk maaf. Ok, case closed!
Pjgnye entri. Tgk gmbrlah pulak ek... Jom..


Acara ptg kek!!!!

My dearie dotter wif Danial.

Ngan nenek dia!

Adik ipar aku, Nazri.

Adik aku, Lini.

Tkg byr, En. Emi.

Eh, puan py blog... Biarla byk mn pon nk posingkan? Kan kan kan????

Ape? Korg nk tau aku dpt hadiah ape sempena anniversary nih????
Aku pon xtau lg.
Cume sok, Ahad.. Somi ckp nk bwk aku ke butik tudung Fareeda..
Aku pon xtau lg ape ade kt butik tuh.. (Mmgla tudung, tp xtau cane paten2nye).
Dh En. Emi nk bwk sbg isteri solehah, ikot saje lah! Hahaha...
Tu saje yg dpt aku katakn...
Ok.... See uols @ next entri ya!

2 comments:

  1. ~~ epi anniversary Emi & Zura ~~
    mcm br je pegi kenduri korang bwk Rereen yg tembom seketika dolu hik3....

    ReplyDelete
  2. aahla kak..5 thn dh...cpt ms blalu..

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails