Monday, August 1, 2011

Makan-Makan

Makan2 yg aku mksdkn ni dh bbrpa ari berlalu.
Tak silap aku 29 Julai pas.
Cumenye lmbt wat entri ttg mkn2 nih.
Hehehe. Besela.. Malas!
Makan2 ni sempena nk myambut Ramadhan.
Sponsored by Tn. Hj. Mohd Lias a.k.a my luvly abah!
Dan yg turut serta adlh kaum keluraga & pekerja2 abah aku. Hehehe.
Di mana tuh?
Ohhh.. Tentulah di Aroma Ikan Bakar, Jeram, Sel.
Kami suke tmpt ni sbb.. Udang berlada dia mmg best!
Kami pi pas maghrib & aku ngan sempoinye tidak melawa.
Krn ape? Krn aku melawa cane pon muke aku ttp mcm tu jgk..
Tak jd muke Nora Danish pon kan. Hahaha.
So setepek bedak pon aku xapply kt muke.. Apth lg lipstik & sgl mcm mekap yg lain!
Jom layan pic. Cite byk pon wat pnt jejari runcing aku menaip jer ek..

Ni la wajah tauke yg murah ati membelanja kami mkn! Hehehe. TQ abah.

Sementara menanti mknn sampai.

Mkn time!!!!

Ni dua org kanak2 nakal. Mkn pon nk gaduh!

Adik2ku. Kebetulan sorg blk cuti dr Mesir, sorg lg dh abis study (sdg tggu kemasukan ke UKM).

Dh abis mkn ang En Tauke br pas byr bil.

Dh tentulah pic puan py blog... Wajib ade gitu!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails