Wednesday, July 3, 2013

Red Velvet Cake

Alkisahnye tetibe lak aku terajin..
Maka dgn itu, aku dan adik aku Lini berkongsi modal utk membaking kek itu..
Lini lak anak dia Danial tu suke sgt mkn kek, so dia suh aku watkn..
Kebetulan adik aku yg bongsu tu nk bertunang..
Alang2kn, aku watla kek RV tu..
Aku wat skdr nk try jer..
Sbb mase aku bli ngn sifu, Kak Nomie.. Sdp sgt..
Tp yela belikn.. Mana dpt mkn puas..
So kali ni, kek tunang adik aku tmph ngan Kak Nomie..
Yg utk bg mkn tetamu2 aku wat sendiri...
Tp nye, aku wat mmg xla nk deco cun2... Sbb nk mkn kite2 jer pon..
Alhamdulillah, jadi aku wat..
Plg penting uolsss.... SEDAP!!!!!!!!!!!!!!!!
Bkn sbb nk puji diri sendiri.. Tp resepi yg aku dpt tu mmg best!
Nk tau resepi dia.. Ok2 aku bg.. Trylah wat mmg xrugi..
Super duper sedap and delicioussss!!!!!!
Nak resepikan??? Klik link di bwh:
Tgk sendiri yea...
Nk tgk hasil air tgn aku x?????
Hahahaha.... Jom layan pic..


Ni lah kek yg telah selamat aku mkn!!!!! Agk xcun la.. Kan amatur.... Yg pntg sdp!!! Ye x???? Aku buh creamcheese dia melimpah ruah... Hehehe... Rase puas sbb yg mkn sume kata sdp.. Alhamdulillah...

Yg ni lak kek yg sama gak tp ditempah khas dari Kak Nomie, sifu kekku.. Hehehe.. Alhamdulillah.. Pihak pompuan suke. Katanye sgt sdp!!! Kek2 Kak Nomie mmg sdp2 belaka... Cantikkn kek ni? Jgnla compare ngan kek aku.. Wakakaka...

Kpd yg rase2 terliur tu.. Lehla usha2 resepi ok!
Selamat mencuba!

P/S: Trm ksh tuan punye blog di atas resepinye...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails