Wednesday, July 3, 2013

Merewang ke KL

Salam uolssss....
Lame lak rasenye xhapdate belog ni..
Sjk dh tua ni. Opsss... Silap.. Sjk dh meningkat umur ni..
Rase cam serba serbi malas ekekeke...
Mkn je yg xmalas!!!!!!! Hahahaha..
Bab2 membina lemak mmg akulah sang juara!!!!!!!!!!!!
Berbalik pd tajuk entri di atas...
Korg.. Syoknye merewang ke KL korg...
Mst korg igt aku jakun sgt cam xpnh jln ke KL..
Jln KL dh salu sgt.. Tu pon ngn En. Abi & Pn. Sri Najla tuu..
Kali ni korg.. Aku gi ngan BFF, As & kazen aku, Uji..
Mmg terbaekkkkkk....
Tp xnek kete tau korg.. Kami nek pgangkutan awam.. Hahaha..
Eh, bkn bas tau.. Up sket... Nek tren... Hehehe...
 Kami gi Ahd pas, 30 Jun 2013..
Pg2 lg cik abg aku dh jd perebet sapu.. Tkg amik dorg..
Somi As ade kelas kt UiTM.. Yg somi si Uji lak gi mancing..
Dh nk kna amik dorg kt umh msg2 lak..
Sampai stesen komuter En. Abi ajak minum2 dlu..
Pas minum kami grk.. Maka pd ari tsbt, En. Abi akulah jga anak hahaha...
Plan asal nk ke Sogo, so kami stop kt KL Sentral then amik LRT..
Kami2 ni almaklomlah.. Sjk bdn dh agk cht ni.. Jln pon dh xbrp nk laju wakaka..
Lg2 pulak si As yg berbadan dua tu, mmg xla kami nk jln laju..
Wpon kami berbadan 1, ttp xleh nk jln laju gak hahaha...
Sampai jer Sogo aku dh start menggile..
Lg2 tgk baju budak2 aduhaiiiii...
Makanye aritu.. Duit yg En. Abi bg tu, hbs aku wat banje bli baju Najla!
Mmg syokkkkk... Tp dptla bli brg aku sket..
As ngn Uji pon sama.. Drp tgk2 capai gak ape yg tingin di ati.. Huhu..
Pastu smpt gak sggh Jln TAR.. Uji nk carikn baju utk mak dia.
Aku ngan As xde mende nk crk pon kt situ melainkan si As tu yg duk mengunyah spjg jln..
Smpikn taik burung jth ats kepala pon xsdr hahahaha!!!!!
Apedaaa burung.. Sdp2 membuang merata2 wakaka...
Pnt mmg pntla sbb byk bjln.. Tp kami puas..
Bkn salu dpt kua single mingle ni.. Cam zmn anak2 dara dlu jer...
Sblm blk smpt gak mkn kt cafe kt KL Sentral.. Kali ni As banje..
Tq As.. Smg Allah murhkn rzkimu.. Huhu..
Mkn xhengat, pdhl kt foodcourt Sogo tu msg2 dh mkn pon.. Ish3..
Lom lg msok asam jerukla.. Kuih muihla.. Mcm2 nk dimkn!
Dh sudh mkn kami balik..
Igtkn blk tu komuter KOC Wanita tu xla penuh.. Ermmm sama je..
Ujila kna berdiri.. Smpi mana tah dia dh leh duduk..
Tu pon aku igt Uji tah2 cover lutut ketar sbb pnt hahahaha...
Kami btlk pg tu kol 9.30 pg, kami blk smpi di Klang semula kol 6.40 ptg..
Lama x kami kua aritu? Hehehehe...
Blk tu cam bese, En. Abi msh kna mhtr mak2 dara tu pulang ke umh msg2...
En. Abi ckp nk kna collect byrn ni sbb jd perebet sapu.. Hehehe..
Mmg bestla dpt jln2 aritu.. Tp kan, cam xbrp puas gaklah..
Hahahaha... Wanita & soping mmg xpnh puas!!!! Hehehe...
Nk tgk gmbr? Ala xbyk & xbrp amik gmbr sgtla...
Jom tgk gmbr pe je yg ade...


Antara yg smpt kami sambar! Sket je ni.. De lg sbnrnyeee....

Sepupuku tsyg, Uji.. Lemau menanti Nasi Lemak Rendang dia.. Hehehe..

Yg ade tgn tu As punye mee kari, aku punye mee rebus jer.. Siap aku ngn As mkn pakai chopstick hahaha...
 
 

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails