Wednesday, February 27, 2013

Peplum Oh Peplum!!!

Hamik ko!!!
Dh cam tiru Pn. Ct Lalola py entri aje. Hehehe..
Tidak skali2.. Cume 5, 6x je. Hahaaha.
Sbnrnye aku ade plan nk tmph baju paten peplum.
Bkn sbb aku saje nk tiru2 Pn. Ct Lalola tu ok!
Tp sbb mmg aku ngn sorg BFF ni dh berjanji...
Ewahhh... Siap berjanji ko!!!!
Konon2nye nk wat peplum versi saiz bdn sndri. Hahaha..
Phm2 sudala.. Kalau dh bdn aku ni tersgtlah slimnyeee...
Mmg agk ssh nk crk peplum yg selesa dipakai di badan. Ekeke.
Makanye.. Aku knala bli kain sndri... Dh tu, xreti2?????
Htrla tailor suh jht!!!!
Haa, ko nk paten cne pon xde org ksh!!!!!!
Nk buh reben, nk buh tali, nk buh manik2 ke... 
Hatta nk buh dawai skalipon xde yg nk mrh.
Hahahaha... (Agk2 lawa kot peplum buh dawai eh...)
BFF aku tsgtlah rjn.. Smpi paten2 baju dia htr skali kt aku!!!
Haruslah aku smpi juling2 bijik mata duk nengok bmcm2 paten peplum!!!
Tp kptsn tlh dibuat...
Cantik ke idak peplum yg akn diperagakn oleh aku & BFF????
Kite nntikan kemunculannyeeee....
Hy di cni ok! Diulangi... Di cni...
Mksd aku kt belog aku ni lah..
Xmgkn la aku nk post entri kt belog orglen pulakkk...
Lenla kalau aku ni terer dlm bab2 meng-hack belog org.. 
Mau pitam aku duk pikior pe password ngn username orgkn..
Peplum tu kami wat sbb mjls tsgtlah byk...
So bak kata BFF.. Sesekali nk gak melaram..
Ntah xtaula melaram tu akn jd seayu Erra Fazira ke..
Mane tau. Silap2 kami lbh ayu & jelita drp Erra Fazira tu kan. Hahaha...
So... Tungguuuuuuuu.......

1 comment:

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails