Thursday, February 7, 2013

Trip Ke Vietnam

Hohoho...
Sblm aku cite ngn lbh lanjut...
Meh ler kite lyan gmbr dule eyh...
Kite kasi cuci itu mata!









Cantik x gmbr? Nama tmpt xtau.. Hahaha..
Antara tmpt2 best kt Vietnam.. (Best ke? Tah xtau sbb xpnh g...)
Sje je aku duk usha Vietnam nih..
Tp bkn aku yg nk ke sane okehhhhh....
Bln 3 nnt En. Abi kite ade company trip ke sane.
Olhkrn aku xg, so nk gaklah aku tgk pe je ade kt Vietnamkn.. Hehehe.
So xyah g pon xpe.. Dh tau tmpt. Ekeke...
Sblm g Abi de mtk izin kt aku... (Sape somi skrg nih????)
Aku ckp tpulg, aku xksh pon dia nk g sana tuuu.
Sbb kwn2 dia ramai gak g kan..
So aku bg dia peluang holiday tnp aku & anak ikot..
Biar dia dpt happy2 ngn kwn2 diakn..
Asalnye dia xnk g, tp aku ckp g jela.
Tak pnh ke sane so xslh g tgk negara org..
Abi kata xrase ade kepentingan pon ke Vietnam tuuu..
So aku ckp xpe.. Jln2 pon memadai.. Tgk2 tmpt org.
Kbtln lak manager tmpt keje tu nk sgt Abi g..
Jdnye.. Kptsn dh dibuat. Abi jd g... Huhuhu..
Aku lah suke. Sbb leh kem brg2.. Soping kain baju. Wawawa...
Kate kt sane murah yea?
Dpt kain psg 3, 4 psg pon ok gakkan???? (Brgn je kan...)
So nnt kite dgr ape cite trip Abi & company ke sane..
Kalau de stori mori yg best... Kite sharing2 kt cni ok..
Alang2 mood tgh giler py meroyan rajin hapdate belog ni kannn...


P/S: Arinikan.. Abi cuti.. Xkeje.. Sbb dia g wat passport.. Huhu...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails