Monday, February 4, 2013

Karnival Karangkraf 2013

Ermm.. Kalau dh namanye Nor Azura Binti Mohd Lias...
Mn nk tggl acara2 sebegini..
Kalau leh sgl jns karnival buku, pesta buku dia nk g!
Sebbekla dpt somi yg memahami. Ekekeke...
Karnival blgsg 3 ari je.. Dr 1-3 Feb 2013.
Olhkrn aku & somi cuti Ahad so kami g ari Ahad jela..
Kami grk dr umh g tu pas bekfes dlm kol 10 pg..
Mmg syok.. Ramai umat manusia.
Byk gak acara2 yg ade..
Joget2... Senam2.. Deco2 kek..
Sebut psl deco kek.. Haa dorg pggl Dato' Fazley & Soo Winci..
Ala.. Yg Masterchef Celebrity tula..
Nk citenyeee.. Tgk Fazley dpn2... Alamakkkkk...
Encem sgt3!!!! Sgt3 ensem!!!!!Ekekeke...
Winci pon lawa.. Igtkn somi aku je tinggi, dia lg tinggi..
Nk2 pulak dgn bantuan high heel dia tu, btmbhlah melampai..
En. Somi ckp kulit Winci cantikkk... Hua3!! (Nmpk sgt kulit wifey dia xlawa erk!)
Drp awl aku dh list novel pe nk beli.
Tp smpi sn adelah bbrpa buah buku yg xde..
Bkn hbs stok, myb dia xkuakn kottt...
So dptlah aku beli novel 5 buah, buku kerohanian 2 buah.. Cukuplah...
Olhkrn org py la ramaiiiii.. Haruslah parking kete pon sejauh2 alam!!!!
Sebbek Karangkraf de sediakn shuttle.. Nek Alza ko!
Tp xyah risau.. Byk pon shuttle car tu. Kete golf tu pon ade. Hehehe..
So wpon jauh aku ok je.. Ade yg amik & htr..
Somi xikot pon mase aku crk novel.. 
Dia bwk Najla pusing2 tgk karnival2 yg ade.
Smpt gaklah dia soping baju Najla & Danial..
Belikn Najla colouring book sebanyak2nye!!!
Siap dpt lauk frozen FOC dr Chef Florence.. Kari ayam gitu..
Dlm kol 12.30 tgh kami blk..
Mase otw nk ke tmpt menunggu shuttle car tu..
Aku terpandangkn sorg mamat ni.. Dlm ati kata, "Cam knl..."
Tiba2 somi tegur mamat tuuu.. Laaa mmg knl rupenyeee..
Yg wat aku ragu2, mamat tu cam dh lain sket paras rupenye.
Sani!!!!!!!! Dh lama xjmp. Nmpk cam dia makin ensem.
Makin cerah & berseri2. Hahaha.
Dia dtg berdua ngn gf dia kottt. Gf dia duk jauh mase kami sembang2.
Tp dh nama pon Sani.. Dia masih xberubah..
Ape yg dia ckp sumenye lawak.. Sume kelakarrrr!!!!
Tiba2 cam rindu ngn dia.. Rindu ngn ayat2 yg kua dr mulutnyeee..
Tp xdptla nk menyembang lamakn. Nnt Cik GF dia kate pe..
Pas bersalam2 Sani & somi..
Dia pon berlalu pergi.. (Cehhh... Cam ayat jiwang jerr)
Tp ade hal yg xdpt dielakkn.. Xleh nk blk awl & kami blk dlm kol 2.30 ptg...
Lupe nk amik gmbr byk2..
Tp leh je layan gmbr yg ade ni.. Hehehe...


Selesai soping buku. Najla kata, "Umi amik gmbr Ya amikkn."

Dia pon soping gak ngn Abi.

Cuaca jas nice.. tak pns sgt & tak sejuk sgt. Okla...

Inilah hasil belian aku yg disponsor oleh En. Somi aka Abi aka Azmi Bin Mohd Ali. Tq syg...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails