Friday, March 5, 2010

Santai bersama Najla & Emi!!!!

Gambar yg di atas ni, otw ms nk ke Sunway Pyramid pd hari Ahad lps 28/02/2010. Ha, si comel Najla ni, dia skrg nk g memane mmg akan pilih baju dia sndri. Dan baju yg dipakai tu adlh pilihan anak daraku tersayang. Btlk dari umah kul 9.30 pg & stop utk bekfes area PJ jer. Pastu trus g Sunway Pyramid. Olhkrn awl lg so bykla parkir kete yg ksg. Hehehe. Dpt park dkt ngan pintu masuk wooo!!!!

Ms jenjalan tu, jmp lak tmpt mainan ni. So Najla pon aper lg! Peberet dia ni. Asek mtk "nak naik, nak naik...". Abi dia mmg kaki melayan, udahnya belilah tiket. Dapatlah anak daraku naik beberapa jns permainan... Hehehe.

Posing jap sementara tggu Abi byr tiket lain. Nak main lg...
 
Mcm minah rempit ajer!
 
Sempat lg main panjat2..

Sukanya dia naik aeroplane!!! Smpi pndg Umi ngn Abi pon xndak!!
 
Umi pon smpt posing!! Mcmla lawa2 nau!
 
Abi tgk anak daranya naik aeroplane.. Cool Abi! Ker tingin naik gak??? Hehehe.
 
Yg ni pon dia suka!
Lunch break kt McD. Pas lunch blk & Najla pon tdo dlm kete! So xpat la g umah kazen, dia wat Aqiqah utk anaknya Muhammad Iman Rafiq. Best gak g jenjalan. Abi ckp musim2 pns ni, elok g tmpt yg ader aircond. Hehehe. Plan g Sunway Pyramid ni pon plan Abi lah! Aku ikut ajer... Yg pntg kami enjoy!!!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails