Tuesday, March 23, 2010

Hari Lahir Bonda

21 Mac 2010, bertempat di Aroma Ikan Bakar, Jeram, Selangor, aku & family sambut besday mak & adik ipar bersama2. Rasa cepatnya masa berlalu. Emak tersayang dah pon berusia 48 tahun. Adik iparku, Nazri lak sambut besday yg ke 29 tahun. Aku muda sketla dari Nazri. Hehehe. Kat bwh ni beberapa kpg gambar yg aku upload masa majlis berlangsung. Byk2 pon watper kan. Huhuhu. Tapi masa ni adik bongsu xder, dia kt UDM T'ganu. Nganga jela eh!!!!
 
Aku nagn somi nyibuk semangkuk lak nk bergambar. Harus gitu!!!!!

Ni lah adik ipar aku. Najla sibuk aje time org nk ptg kek!

Mak ku tersayang. Kek ni sponsored by Emi! Hehehe. Kek lasminit. Yg nk xdpt, kedai lak tutup. Ni jela yg ader. Bole la dari xder!

Ha, ni lah lauk yg plg aku suka bila mkn kt Sini! Udang msk pedas dia mmg kelas! Aku try gak wat xjadik pon!

Masa mkn. Kazenku Ayu, makcik & pakcik pon ader. Tggu dorg ni lmbt. Hehehe. Membuang dulu yea. Kantoi!!!!
 
Semoga mak dipanjangkan umur, murah rezeki & dirahmati Allah. Begitu juga utk adik iparku. Yg pastinya mmg bestlah. Kenyang giler mkn. Selamat hari lahir mak.........

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails