Wednesday, June 23, 2010

Majlis Pertunangan

~Ahad, 20 Jun 2010 ~
Selamat Bertunang kpd sepupuku Adham@Mamat dgn psgnnya Fadhilah.
Kat bwh ni aku watkan Coklat Praline 35 pcs tempahan adik Mamat, Ayu.
Utk abg tersayang.
Tema hitam + putih dari pihak laki.
Purple dari pihak pmpn.
Kami lbh kurang 7 kereta gerak ke Sabak Bernam, Sel lbh kurang kul 12.30 tgh.
Sampai di sana lbh kurang 1.45 ptg.
Usai solat Zuhur di masjid terus ke umah bakal pgntn tuh.
Hehehe. Pns terik sgt.


Adham & Dhila.
Smg bahagia.

 
Ni dh nk balik.
Mkn2 cuci mulut.
Eh, anak Ummi ader ngan atuk la.
Abi pon ader!!


Senyuman setelah bergelar tunangan org.
Senyuman sorg nurse.
Sok somi sakit cik misi kite ni ader!!!


Dhila duduk bersama makcik & sedara mara aku.
Mmg kenyang sgt mkn kt sana!
Trm ksh kpd keluarga Dhila.
Jmp lg di majlis kawen nnt!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails