Tuesday, June 29, 2010

Apa Ya?

Aku ni sbnrnya
Tak dok cite nk cite pon
Cuma nk meluah rasa
Aku lapar
Arini aku pose
Arini masuk 5 ari la aku m'qada'pose
Setel arini setel la utang pose aku
Alhamdulillah
Tapikan
Rasa cam x larat ajer
Tu lah aku
Pg td malas sgt
X mau bgn sahur
Alarm dh mjerit2
Aku jer yg liat nk bgn
Kan best klu ader yg tkg msk & buatkn air masa sahur
Nk hrpkn En Emi? Erm...
Mlm td konon2 dh byk mkn
Tu yg aku igt x sahur pon x per!
Mlm td En Emi ngajak mkn
Order lauk punyala byk
Aku pon mkn x hengat! Hahaha
En Emi order:
1) Siakap steam halia
2) Ayam msk merah
3) Telur dadar
4) Kangkung belacan
5) Sotong kicap
Hah, kan byk tuh
Kenyang giler aku dibuatnya
En Emi saja nk bg aku makin gemok!!!!!!!!!
Hehehe
X bsyukur lak aku
Tu tandanya En Emi syg kt aku
Trm ksh En Emi
Berbalik cite aku pose ni
Ptg kang nk bukak pose aper yer?
Tingin lak air nenas
Ader jual ker?
Mcm2 jer bila pose ni
Nafsu mkn yg bkn2
Mtk2 sampai ke Maghrib nnt pose aku kekal
Amin...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails