Wednesday, December 14, 2011

Cuti Sultan Selangor

Kali ni aku nk cite psl ari Senin yg lps.
Olhkrn Ahd adlh Hari Keputeraan Sultan Selangor..
Jdnye cuti dibawa ke ari Senin.
Asalnye Abi plan nk bwk Najla pi Tmn Burung KL.
Tp xjd sbb ade mslh teknikal. Hehehe.
Adik aku, Lini sms. Dia ckp mak ajak pi jln.
So aku ngn Abi yg pg tu otw nk pi bekfes trus wat kptsn.
Kite pi Pst Sains Negara, KL.
Tu pon sbb sblm ni kak ipar ckp best tmpt tu.
Sebbek la pg tu aku pkai baju yg semenggah.
Blk bekfes xsalin baju trus pi umh mak xblk umh dh...
Tu yg Abi jas pakai tshirt biase jer.
Aku of coslah.. Owiz lawa. Hahaha....
Sonok gak kt sn. Jakun sketla sbb pestime kan pi...
Najla dgn Danial lah plg best.
Byk bnda leh wat main wpon sume tu sbnrnye alat utk mguji minda!
Tak mo cite byk.
Jom layan gmbr.. Gmbr ehsan drp kamera adik aku...


Mak, adik aku Lini, Danial & yg ensem tu tentulah Abi. Hehehe.

Syok main nih... Tekanan udara buat bola tu terapung2... Aku tipu budak2 dua ni kata ade magic!

Pening aku.. Sudahnye xdpt jwpn...

Abi khusyuk.. 

Menda ape tah aku pon xpst..

Best dpt bgmbr ngn dinasour. Hehehe...

Ni dlm tmpt pameran dinasour. Nanges budak dua ni.. Takot sgt agknye dgr bunyi dinasour yg kuat tuh..

Pameran robot2... I like dis pic!

I like dis pic too!!!!!! Comel anak Umi!

My princess.. Nur Azyan Najla..

Blk drp Pusat Sains tu..
Mak ajak pi mkn kt Shah Alam.
Mn lg kalau bkn kt Nasi Ayam Pak Mal.
Mak belanja! Hehehe...
Terisilah jgk cuti ari Senin tuh... Best!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails