Wednesday, December 14, 2011

Selamat Pengantin Baru Azhar & Farah

Sblm mjls mule... Sonok bkumpul ramai2..

Mak2 dara.. Tingat zmn lom kawen.. Huhu..

My kazen, Uji mtk aku pakaikan eyeliner..

Uji suh aku tenyeh muke kazen aku yg xreti nk melawa nih... Hahaha..


Muke sblm mekap. Uji suh aku mekapkan aku pon layankan aje. Brg2 sume pinjam org. Aku? No make up  aksesori dlm beg aku!

Dh siap pon. Br la ayu bak kata somi Uji, si Ajib. Anak dara knalah melawa.. Br la ade yg minat. Ekekeke...

Lepak kt umh yg disewa pakcik aku utk kami lepak2... Hehehe... Ni somi ksygn aku.. Ensemkan? Hahaha. Mst korg meluat. Pedulilah.. Somi aku...

Mak & makcik aku yg sorg ni tkg bg2 paper bag utk tetamu...

Uji & sepupu aku yg msh bljr kt Uitm S.Alam, Ashraf...

Ni pengantinnya.. Ngan mak aku...

Berebut atuk!

Kngn bsma pengantin...

Azhar & Farah. Smg bhg smpi akhr hyt.. Amin.
Ahad pas aku mhadiri majlis perkahwinan..
Sepupu aku, Azhar..
Majlis kt Sri Manjung Perak.
Abi plan nk tdo smlm kt Pangkor.
Tp puas dr mggu pas Abi koling2 sume chalet ngn hotel kt sn..
Sume ckp fully booked!
So Abi ckp lenkali la kite pi...
Jdnye dr Manjung blk ari saje ke Klang..
Gmbr2 di atas adlh gmbr sekitar majlis..
Byk sgt leh wat sbb cateringkan..
So mase kami byk dihabiskn dgn lpk2 & mkn!!!!!!


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails