Wednesday, December 7, 2011

Penawar Duka.. Novelku







Gmbr2 di atas tu di antara novel2 yg aku beli Ahad lps.
Kan ade Pesta Buku Karangkraf mggu pas.
Dr 2-4 Dec 2011.
So aku hy berkesempatan pergi ari Ahad, sbb?
Sbb Ahadkan aku & Abi cuti, xkeje. Hehehe.
Ade lg novel yg aku beli..
Tp aku lupela tajuknye.
Masok arini, br 2 buah yg aku bace.
Dua2 novel wat aku ketawa sekuat2nye.
Dh mcm org giler dh.
Tu yg aku suke tu, happy rasenye.
Tau x, Januari nnt ade lg tau pesta buku.
Dgrnye pesta buku lbh bsr.
Awl2 aku dh infm pd Abi nk pi.
Tentulah dia kna htr.
Wpon dia fed up duk tggu wife dia memilih2..
Dia xsuke pon, dia ttp htr jgk. Tq Abi. Hehehe.
Ahad pas aku cume berhabis RM136.20 je, pas diskaun.
Ade tu smpi RM600, beli novel jer.
Kak ipar pon ade kirim.
Siap bg izin..
"Kalau Zura nk bace, bacelah dlu".
Aduh, aku suke. Syg K.Ngah Lin!!!!!!

2 comments:

  1. sedey x pat pg..btl2 xde ms....
    hope bln jan nnti dpt pg...

    ReplyDelete
  2. tula...aku xdgr pon ko ckp nk pi..aku crk2 gak ko...kotla tsrmpk...bln jan nt ade rzki kite pi la..

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails