Monday, November 25, 2013

Shaklee Punye Ceritera















Ok.. Aku mulakan cerita..
Kt atas tu adalah antara produk2 Shaklee yg aku amik.
Utk ape? Saje suke2...
Utk ape lak.. Dh tentulah utk menambah kesihatan bdn..
Olehkrn kuantiti beberapa produk ni agk byk lbh2 lg yg tablet tu kan..
So lehla aku & somi mkn sama2... Dan mudah2an cht bersama2.. Insyaallah.
 Aku amik produk ni drp jiran aku merangkap kwn la..
Kalau nk produk aku wasap2 jer or msj je dia..
So dptla hrg yg best hehehe.. Wpon xla best sgt. Sama je ngn lain2.
Dan ape yg aku nmpk.. Hasil aku mkn Shaklee ni..
Aku rase bdn aku mkin cht..
Yela.. Mkn mcm2 xmenentu.. Sgl jns mknn sebat.. 
So aku mkn produk Shaklee ni utk kshtn..
Mana tau bile bdn cht sng nk dpt bb!!! Hehehe..
Sume tu keje Allah. Kite hy berusaha, berdoa & bertawakkal.
Moga Allah mdgr doa hambaNya ini...
Korg pon klu nk rse cht.. Gi crk produk ni.
Gugel je kt tenet.. Ramai jer dealer2 Shaklee ni kan..
Plg pntg, sjk aku mkn GLA Shaklee ni kan.. Peot aku stp bln dtg dgn tepatnyeee..
Rse hepi sgt.. Cume mule2 je dlu sblm peot rse cam nk pch rahim.. Skt cam nk brnk..
Tp Alhamdulillah sume tu dh berlalu..
Hampir 3 bln jgklah aku mkn produk ngn Shaklee ni..
Dan skrg sume dh normal spt biase. Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails