Friday, January 15, 2010

Cerita semalam....

Tgk tajuk cam jiwang jer eh. Tp bkn ksh jiwang yg aku nk cite.
Huh! Kisah yg ingin aku kongsikn adlh.........
Mlm td, aku g Jusco Bkt Raja. Ader Jcard day. Awl2 lg aku dh mtk huby htr & jga Najla skali.
So ptg smlm huby blk awl. Pas hbs layan Cinta Balqis, aku pon mandi siap2 sume, dlm kul 8 mlm kua...
Tp sblm tuh. Sggah umah mak jap, amek mak. Mak ckp nk ikut.
Tp mak ckp mak naik ngn adik. So aku bwk jela adik laki aku yg bernama Khairul.
Tp kan, bertolak awal pon cam xder kebaikan jer!
Py la jam jln, smpi pas tol 60 sen dh start jln slow. Smpi trafic light jgn ckpla. Berduyun2 kete. Kt situ jer dkt sejam!
Smpi pintu msuk huby drop aku, aku pon jln kaki lah msuk dlm. Huby g mn ngn anak aku xty dh. Hahaha.
Msuk jer dlm..................
Aduh... Kpla aku dh start pening. Ramainyer org! Aku dh fkr dh, cner nk crk brg, nk byr pon Q spnjg2 alam!
Aku lak yg jg kelam kelibut!
Smpi xtau dh per brg nk beli.
Nk jln pon pyh. Aku ke sn ke mari, habuk pon tarak! 1 benda pon aku x beli!!!!
Tp dlm ribut2 tu, smpt gak aku capai baju tuk Najla sehelai. Jd la. Wat bukti ader brg yg dibeli kt huby. Hahahaha.
Yg wat aku nk nanges....
Setiap kali aku berkenan ngn sandal ker, kasut ker, mst xder saiz utk aku!!!!!!!
Serius aku kdg skt ati, fed up, geram!
Ssh sgt ker nk sediakn kasut2 yg bersaiz aku??????
Uwargghhhhh......
Udahnyer, handbag pon xjd beli, kasut pe tah lg. Handbag pon dh tgal yg balan2 ajer.
Sbnrnyer 2 mggu pas huby ader belikan wallet ngn kasut...
Tang kasut tu lak...
Bl pakai lm2 jd skt. Saiz yg xkna. Knn2 ok la saiz 8 1/2... Ruper2yer menyeksa kaki aku! Kna crk gak saiz 9. Tu yg mlm td knn2 nk crk yg lain, tp mslh yg sm, saiz aku xdok.
Huby pon dh kol, trus aku agkt kaki lah. Mls dh nk pilih2. Hlg mood.
Carik diaper Najla pon hbs. Saiz xder dh. Cina2 byk kasi borong. Haiyyaa...
Huby tggu kt jln luar. Aduh, pntnyer nk jln. Msuk kete pon dh mengah2.
Pastu teruslah htr adik & blk umah...
Kesimpulannya, aku dpt penat yg sgt byk! Hahaha.
Td huby sms, dia jak g beli brg kt Jusco Bkt Tinggi lak mlm ni.
Huby rs bersalah coz mlm td dtg amek aku awal sgt, aku pon jd xpat beli pape.
Tu yg mlm ni ajak g beli tmpt lain. Hehehe.
Dh huby ajak, aku bl2 on ajer! Tenkiu my huby coz memahamiku. Huhuhu.
Mlm ni aku akan pastikan, aku dpt beli brg yg aku nak. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails