Wednesday, January 27, 2010

Linda Onn vs Fahrin Ahmad


Gambar di atas dipercayai di ambil di sebuah pulau smsa Linda & Fahrin msh memadu kasih.

Sjk sidang akhbar Fahrin & reporter smlm..
"Fahrin mau saman Linda Onn".
Aku tidak menyebelahi sesaper.
Aku tb2 rs sian kt mamat yg bernama Fahrin Ahmad nih.
Mengalir airmata lelaki dia.
Pdhl bkn sng2kn sorg lelaki nk mngs.
Mgkn dh hilang sbr di hati.
Maruah diri tercabar.
Fmly terbabit sm.
Mmm...
Cane nk komen eh.
Aku xlah minat kt dua insan nih.
Tp aku terpanggil utk membincangkn hal dua org nih.
Aku sblm ni suke gak tgk linda ngn fahrin bercinta cintun.
Nmpk cam ok jer. Sweet jer kan.
Sape tau jodoh bkn di tgn kite.
Terlerai gak cinta yg diklasifikasikan "teman tapi mesra" tuh.
Tp yela.. Ms bercinta mmg sume indah di mata.
Tp bl dh "break" kdg yg indah sume tu dh xbermakna dh.
Dh xigt dh sifat baik yg ader dlm diri ex kite tuh.
Yg buruk jer yg nmpknyer.
Tp yela. Saper aku nk mengadili dua insan ni.
Tp tu jela. Utk sumer org xkire saper..
Dgn saper pon kite bercinta..
Andai jodoh tiada.
Xperlulah diungkit sgl yg dh berlalu tuh.
Perkara lama. Biarkn sj menjadi sejarah!
Xperlu gak lah kite cite buruk mn bks makwe/pakwe kite dulu tuh..
Biarla pisah cara yg elok.
Tnp gaduh2.
Tanpa dendam di hati.
Tp.. Btol ker Fahrin kaki pukul???
Btol ker Fahrin xmenghormati wanita?
Btol ker Fahrin cepat naik tgn???
Sumer tuh hy Tuhan & Fahrin sj yg tau.
Lgpon kite xlayak mengadili sape insan yg bernama Fahrin Ahmad.
Jgn nnt menjadi fitnah. Menjadi aib buat Fahrin.
Sama2lah berdoa agar tiada sengketa antara kite sume umat manusia.
Salam.....

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails