Monday, January 25, 2010

Kenapa Eyh???

Wkt ni aku sdg mnnti Abi blk keje.
Jap lg nk bwk Najla jmp sorg ustaz.
Nk suh ustaz tgok2kn pekena ngn puteri ksygn Ummi si Najla tuh.
Bbrpa ari sblm g Sabah, Najla tdo mlm serba xkna.
Ni bl blk dr Sabah, makin teruk lak bl wkt mlm dtg...
Tdo xmau. Ngs jer. Tdo pon terkejut2 jer.
Sumer serba xkna. Knp tah.
Dmm xder, kembung perut xder.
Aku lak yg rs nk ngs bl tgk Najla wat perangai mlm2.
Aku dh ler mgntuk, pnt...
Tp Najla lak wat hal xmau tdo..
Dah tu ngs melalak2..
So aku wat kptsn utk bawak Najla jmp ustaz ni..
Yg penting berubat guna ayat Quran.
Ustaz pnh ckp, budak2 mmg sng kna benda2 halus.
Kdg benda2 tu ajak kwn..
So hop pasni Najla leh tdo lena.
Xsmpai ati Ummi tgk Najla ngs jer..
Tdo xkna.. Pela rs nyer kt tmpt Najla..
Mkin lm mkin susut bdn anak Ummi.
Ummi pon nk rehat gak.
Kdg Ummi pening memikirkan..
Letihla asal mlm jer dh start ngs..
Hmmm... Alahai anak Ummi!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails