Monday, February 1, 2010

NUR AZYAN NAJLA

Nur Azyan Najla.
Itulah nm puteriku yg sgt aku & somi sygi.
Tanggal 13 Julai 2007 lahirlah dia ke dunia, pd pg Jumaat yg hening.
Ms tu aku rs bersyukur sgt!
Wpon tpksa bertarung nyawa, menahan kesakitan selama 10 jam, tp lahirnyer dia ke dunia, seakan hilang sgl rs sakit yg aku rasai.
Takjubnyer menjadi sorg wanita!
Nur Azyan Najla.
Cahaya-Perhiasan-Mata yg cantik
Itulah mksd nama Nur Azyan Najla.
Nama yg diberi aku & somi.
Hari ini, dia membesar di dpn mata.
Gembiranyer menjadi sorg wanita.
Bergelar isteri & ibu.
Terima kasih pdMu Tuhan.
Memberiku peluang menjadi sorg ibu.
Btp aku merasai nikmatnyer.
Najla yg bijak, Najla yg cerdik & Najla yg periang!
Smg nnt dia menjadi sorg yg berguna.
InsyaAllah.
Nur Azyan Najla.
Ummi & Abi amat mengasihimu Sayang!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails