Wednesday, February 23, 2011

Baby & Bb...

Mmg comel!!!
Sape yg comel tuh???
Akulah sape lg.. Hehehehe...
Selain tuh, dh tentulah baby & bb yg aku ziarah Ahad pas..
Si comel Muhammad Dayyan Zharif & Muhammad Adnin Syakirin.
Olhkrn Ahad tuh my huby ader keje, so aku knala mnumpang qaseh ngan Pn As & sominya En Asraf.. Erm.
Lantakla! Dorg x suka aku tumpang gak! Ekeke.
Dlm kul 12.40 tgh dorg amik aku kt umah trus ke umah Pn Norly Saliana.
Sampai sna dek krn kehausan thp gaban, bergelas2 aku mnum.
Air blackcurrent ofkosla sdp. Hehehe.
Tp baby tdola.. 
Safwan anak bujang As & Asraf cam besela, tawaf 1 umah!!!!
Kurusla Ummi ngan walid dia..
Tak lama tu Siah pon sampai bsma kuncu2nya. Hahaha.
Dlm kul 1.45 ptg kami pon nk la grk blk.
Coz nk tgk bb lg 1..
Grk sama2 ngan Siah.
Sampai umah Ana di sri Pristana, dia lak xder.
Stil otw blk dr Sijangkang umah maknyer.
Sempatla kami solat di masjid bdktn smnrta tggu Ana sampai.
Abis solat kbtln Ana pon dh sedia ader di umah.
Ana siap bancuh air oren ngan grg nugget.
Pantang xabis lg tp dh cht  Ana tuh...
Ana, sowi.. 2x tau I dtg umah U.. Hehehe.
Somi Ana, siap kua beli kuih muih utk kami. TQ Abg Rusli!
Lama gak kt umah Ana.
Kul 4 lbh br grk blk. Erm, best gak jmp kwn2 dh lama xborak2, ktwa2...
Itulah dia baby & bb dua org tau aku jenguk aritu..
Mcm bese, dh amik knala htr lak kan.
TQ En Asraf menjadikan saye spt bos waktu itu.. TQ krn sudi mjdi drebar x berbayar saye. Hehehe.
Sampai umah tgok2 somi aku dh blk keje...
Sempat lg dia belikan nak daranyer sesuatu.. Aper dia tuh????
Kemudianla ek aku wat entri. Hehehe. Cam mls lak nk upload pic...
Aperpon, TQ Abi...
Mlm tu, Abi ajak adik aku, Khairul mkn di Din Tomyam, Kg Jawa...
Sian adik kt umah sorg2, mak abah suma gi Kuching..
TQ once again Abi Syg...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails