Thursday, February 24, 2011

Ole-Ole

Sblm tu, TQ kpd mak, abah, adik..
Sbb xlupa belikan ole2 dari Kuching utk aku, somi & Najla.
TQ very much!!!
Najla la best, dpt baju sampai 4 psg.
1 dari Mak Ngah Lini, 3 dari nenek & atuk...
Lg nenek belikan Najla earings sampai 3 sets...
Aku lak dpt baju dari mak & gelang mutiara dari adik. 
Somi dpt baju dari abah & magnet utk peti ais dari mak... Hehehe.
Plg penting, dpt mkn kek lapis Sarawak sbyk2nyer!!!!
Serta ikan terubuk masin yg sgt sdp giler!!!!!!
Mana x gemok, ish!!!!!
Newey, trm ksh mak...
Trm ksh abah..
Trm ksh adikku, Lini.


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails