Friday, February 18, 2011

Jatuh Cinta Lagi

Arini aku msh dlm mood Korean Drama..
Sjk adik aku blk Mesir ni, rajin dia bg aku cite2 Korea.
Aku lak dh semacam mmg angau bile tingat muke2 hero Korea nih!!!
Aduh, dh sgt parah aku nih!
Byk lg Q menanti.. Skrg msh lg layan Playful Kiss.
Tulun tulun!!!!!!!
Korg tgk la.. Betapa cute2nya dorg...

Alahai sgt cute...

Somi ckp Hyun Bin ni cute...
Alalala... Cute jgk!!!!
Macho!!!!
Ensem, cute....
Sbnrnya byk lg pelakon Korea yg aku minat...
Tp kang xmuat lak blog nk taruh muke dorg!!! Hehehe.
Sbb tu la aku ni terbayang2 pelakon2 Korea nih...
Dorg ni rambut xhengat, mcm2 pesen!!!
Igt nk gak suh somi tkr style rmbt cam pelakon Korea.. Hehehe...



2 comments:

  1. jgn wei..kang ada awek 'korean' jatuh cinta kat laki ko plak...haruu...

    ReplyDelete
  2. xper...jth cinta tp pndg jer la...xdptnyer...milik aku sorg!!!hahaha...

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails