Friday, November 18, 2011

Epy Besday Abi

Sbnrnye entri psl ni agk lmbt dh.
Lmbt xlmbt adela 4 ari pas... Mse 14hb..
Tulah tarikh somi aku a.k.a Abi Najla dilahirkn..
Apa yg spesel?
Erm.. Xde ape.
Cukuplah ksh syg yg aku dan Najla beri. Oklah kan?
Najla org per-1 yg wish kt Abi dia, tepat kol 12 tgh mlm!
Umi? Erm.. Umi skrg dh jd org ke-2 dh. Sob sob sob.. Sedey tau!
Tgh mlm tu pas mak dan anak wish, mcm besela.
Adela adegan kissing2. Hahaha.
Tp jgn slh sgka.. Kucupan selamat saje. 
Lbh2 mne leh cite cnikn. Hahaha!
Pon Najla jgk org per-1 yg kiss Abi dia.. Huhuhu..
Per-1 kali dlm idup, aku ajk Abi kua mkn. Ngeh3...
Salu aku beli prezen aje.
Tak kirela besday aku ke, besday najla ke, annibersary kami ke, mau pon besday Abi sendiri...
Mmg Abi jgkla yg akn ajk kua mkn dan smstinya dialah yg banje! Hehehe.
Tp kali ni, awl2 lg aku ajk Abi kua mkn. Hah, pi mane?
Ala.. Pizza Hut saje. Knp Pizza Hut?
Sbb smggu sblm aku terdengar Abi ckp "mcm tingin nk mkn Pizza".
So logiklah aku ajk mkn Pizzakan. Hehehe.
Hadiah? Erm.. Aku hy beli sesuatu berupa pakaian.
Sbb aku xtau brg ape sesuai utk diberi kpd somi aku tuh.
Sbb sume brg dia dh ade. Hehehe.
Gambar?
Erm.. Kali ni no pic!
Sebab?
Sbb dh byk sgt gmbr. Malas lak rase.
Ala, gmbr mkn2 je.. Takyahlah ek..
Kami mkn skali dgn atuk dan nenek Najla jgk.
So buat Abi..
Selamat Hari Lahir..
Smg Abi sentiasa menyayangi kami...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails