Friday, November 11, 2011

Pesta Daging!

Knp ek tajuknye cenggitu?
Hehehe. Biasela. Lps2 raye aji ni, msg2lah umh pnoh ngn daging.
Umh aku pon xterkecuali.
Ikotkn xlah byk mne pon, 2kg byk ke?
Ish.. Byklah kalau nk dikirakan kami yg duduk ber-3 je ni.
Lg pulak aku xmkn daging, lg lah. Sape nk mkn tu?
Tingat mak aku ckp, pas raye aji ni pnohlah sepital.
Hehehe. Msg2lah blood pressure naik! Wakakaka...
Aku jgnkan mkn, bau je pon leh bikin aku mabuk & seterusnye muntah!
Eh, mengandung ke aku?
Alhamdulillah... Kalau ade rezeki, ye x?
Tp mslhnye lom ade rezeki lg. Rezeki dpt daging aderlah. Hehehe.
Kemarin ngn smlm aku ade msk lauk daging tau.
Ehhh.. Bkn aku yg nk mkn tau.
Aku mskkn utk huby tersyglah..
Tmpt keje diakn ramai org. So skali msk sekilo, sure leh abis!
Nk tau aku msk ape?
Jom tgk jom...

Kemarin aku wat msk kicap. Huby mmg peberet mskn berkicap nih. Sebbek muka tak ala2 kicap. Hahaha. Yg ni huby ckp sdp. So tq krn menghargai mskn aku. Huahaha. Huby ckp yg ni dia mkn dgn 8 org kwn2 dia. Sume ckp sdp. Kembanglah bulu keti aku.

Yg ni lak smlmnye mskn. Aku wat sambal halia berkentang. Yg ni xtaulah huby suke ke x. Syp aje. X lak dia cite mkn ngn sape. Resipi ni aku sje2 crk kt internet. Adik aku ckp sdp. Komen dr huby? Ntahlah... Hahaha. Xsdp kot. Ke sdp sgt sampai lupe nk komen? Hahaha.

Alhamdulillah...
Akhirnye selesai suda aku mmsk daging2 korban yg ade dlm fridge tu.
Korg tau, pestime tau aku msk.
Mujur x liat. Hehehe... (Ade kwn tu dia msk liat. Agk2 tercabut gigi somi dia. Hahaha)
Mase mmsk tu cam biasela, aku tutup idung gna kain.
Dh cam ninja lak. Hehehe.
Kpd yg menyedekahkan daging korban tu, syukran.
Smg Allah membalas ibadat kalian.. Ameen.

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails