Friday, November 4, 2011

Masa Lapang

Plwnn baru bermula, 5 pm. Cuaca ok lg.

Pasukan sorak utk negara kita Mas!

Ahaks! Saje je snap pic Apek. Bosan dia lpk aje xde keje. Huhuhu.

Anak Umi cyg musyuk2.. Najla.

Ramai gaklah wpon xseramai org yg tgk Piala Mas. Najla duk sblh Pak Lang Erul.

My luvly huby & dotter. Peace!
Separuh mase kedua dh start ujan lebat. Bsh kuyup kami. Olhkrn dh lame xmain ujan, cam best lak berbasah-basahan. Hehehe. Ujan2 pon dorg ttp main gak. Kptsn akhir, yes.. 4-0.

Masa lapang ke? Lapang sgt ke? Hehehe.
Alkisah, cite Ahad pas.
Ptg2 tu Abi ty ade nk pi mane2 ke.
Aku ckp dh lame xlpk tasik (Tasik Shah Alam).
Abi ckp kalau xde watpe dia ajk pi tgk bola.
So aku on aje. Abi kata Mas vs Laos.
Hy frenly match. Hehehe.
Jadilah, duk umh pon bkn watpe. Adik aku pon ikot gak.
Spt yg terlihat di gmbr di atas. Itulah xtvt hjg mggu kami mggu lps.


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails