Friday, December 13, 2013

Ahamdulillah

Post kali ni sempoi aje..
Takde nk cite lebih2..
Cume nk ucap rase syukur sbb mjls adik dh selesai..
Skrg ni tinggal lg pntnye jer hehehe.
Gambar?
Sbnrnye aku xbgmbr pon mase mjls..
Tp aku amik gmbr ehsan drp kakak angkat ksygn aku..
Kak Ct Lalola..
Mujur dia de amik gmbr..
Kite tgk jela gmbr ehsan ni je ye.. Tq Kak Ct!


Baju xla nmpk glemer hahaha. Manik2 je lebeh nih...

Bgmbr nyorok nk bg nmpk slim la knn.. Nmpk gak lelemak tuh!


Alhamdulillah lauk Sabtu mlm Ahad dan Ahad siang hbs.
Ahad tu ngam2 lauk dan nasik.. Syukur! mak pon trn padang memasak.
Olhkrn gmbr aku pon xde apth lg la gmbr cik abg syg akukn..
Cume gmbr anak dara aku je yg ade.. Ni haa..


Peplum fishtail utk Najla.. Hehehe.. Crown tu Makcu Ain punye pnjm jap..



Mjls dh selesai.. Kite kms umh slow2 jela..Hepi dpt jmp sdra mara, kwn2..
Tq sedara mara semua..
Tq ipar duai yg sudi hadir ke mjls..
Sgt menghargainye..
Kak Eta, Abg Jurie, Ella, Kak Long, Abg Am.. Yg dtg dr Melaka..
Alang Eda, Abg Lan, Agh Ijam, Kak Ngah Lin, Agh Bakar, Kak Ngah Jannah, Ayu.. Tq sgt2...
Tq kwn2.. As, Esah, Ana, Kak Ct, Abg Hasrul, Acop, Matol, Iwan, Siah dll...
Kalau xde mjls ssh nk jmpkan????
Ade umr kite jmp lg.. Trm ksh semua!

P/S: Pendek ke post kali ni? Sempoi ker??? Hahaha...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails