Wednesday, December 4, 2013

Gold Kaler In Da House

Cite kali ni adlh rentetan (betol ke ayat tu hehehe) drp cite sblm ni.. KLIK DI SINI
Duk ke sana ke mari somi ksgn aku tu kan duk crk t-shirt kaler gold..
And now... MISSION COMPLETED!
Somi aku dh jmp pon t-shirt kaler gold yg sesaiz ngn bdn dia hehehe.
Yg bestnye.. Byk jenama baju lelaki yg kureng kaler tu..
So.. Dgn rasminye somi aku beli t-shirt kaler gold jenama Jeep!
Eh, knp lak? Pelik ke jenama Jeep tu? Tak pelikkn? Hbs tu ape yg best sgt ye?
Sbb Najla pon leh sebut ngn lancar.. Najla sebut Jeeppp.. (huruf P tu bunyi pehh)
Meh aku cite psl ape jd best..
Sbb sblm tu adik laki aku, Khairul & adik ipar aku, Nazri...
Dh pon awal2 beli t-shirt yg sama.. Hehehe...
So skrg adik aku ckp.. 
T-shirt Jeep tu adlh uniform rasmi kami mase mjls kwen adik aku yg bongsu tu nnt. Hehehe...
Mule2 xnk beli yg jenama Jeep tu wpon adik aku dh suh beli awl2..
Udhnye nk xnk dia beli jgk sbb mata dh berpinar duk melilau2 crk t-shirt kaler gold.
Ssh lak tu nk jmp! At last... Somi aku ckp.. Jeep pon Jeep laa hahaha..
Ok per.. Beli kt Aeon Bkt Tinggi tuu...
Ok. Cite psl baju aku lak...
Yg aku upahkn psg manik tu... Aku bajet dlm RM80...
Bile dpt msj drp akk yg psg manik tu.. Alamak... Bkn RM80 daa..
So Ahd lps hbs mjls adik aku bersanding di umh pengantin pompuan...
Aku ajak somi gi umh akk tu kt Bkt Kapar, Klang...
Dgn ikhlasnye aku byr uph jht manik & lace tu RM140....
Giler ko RM140???? Kalah pengantin ko... Hahahaha....
Jenuhla aku berkias ngn somi leh x pinjam duit nk byr uph psg manik.. (Sbb janji ngn somi dia suh aku tmph baju jer.. Psg manik sbb aku crk psl sendiri huhu)
Somi aku leh ckp.. Brp upahnye? RM20 je kan? Takpe Abi byrkn.. RM20 je xyah pinjam..
Dgn takot2 aku ckp mana dpt RM20.. RM140... (Diam somi aku.. RM20 dia nk byrkn.. RM140 tros xterkata hahahaha)
Sehari sblm amik baju tu somi aku bg duit RM150..
Dan aku pon watla baik ckp, "Nnt Umi byr yea..."
Dan aku rase cam nk cium2 somi aku bile dia ckp, "Takyah... Bg je xyah pinjam2..."
Waduh2... Somiku... Makasih ya pakkk........
Kisahnye, baju aku pon dh selamat siap...
Erm, baju Najla lak?
Aku serahkn bulat2 kt tukang jahit ttg aksesorinye..
Cume pesen baju je aku request nk cane..
Smlm baru aku bksmptn amik...
Alamak... Cantiknyeee baju Najla... Super cute!!!!
Sampai ade org yg nk gak wat cam baju Najla tu...
Agk2 kalau beli siap mst mhl kottt..
Kos baju Najla kain, uph, aksesori sume dlm RM70 lbh kurg.
Kire puas ati la jgk.. Hehehehe...
Kos baju aku siap sume lbh kurg RM240.. (Amik ko.. Baju plg mhl pnh aku tempah)
Baju somi lak murah aje.. RM40 after less ekekeke...
Sume dh ade baju gold.. Tinggal nk peragakn aje! (Peraga ko.. Mntg2 baju kos tinggi tros guna ayat peraga... Berlagak xhengat ko ye! Pdhl orglen baju ribu riban punye rege xheran pon. Wakakaka)
Sbnrnye xexpect uph psg manik setinggi kos tu..
Sbb aku pon xckp bajet brp..
So dh siap aku byr aje.. Sbb aku bkn jns cerewet.. Ape yg ade tu okla..
Sng hdp camtu.. Tak sshkn org wakakaka.. Cume somi jer ssh sbb aku byk sshkn dia.. Huhu...
Nnt aku msokkn gmbr2 mjls ye.. 
So lehla tgk baju2 kami wakakaka...
Muke xcun xpela... Yg penting baju bling2 uolsss.. Ermm.. Mst org duk perhati.. Bdn dh ler tembommm... Ade ati nk pakai glam2... Hahahaha... Bleh gitu ko????

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails