Thursday, December 19, 2013

Bedak Arab

Kpd dek non dek non sume...
Kali ni aku nk share cite psl bedak Arab lak..
Skali bedak Arab daaa.. Cam Malaysia xde bedak dh yea...
Sblm cite meh nk tunjuk gmbr dlu..
Gmbr pon copy paste org py jerrrr....


Nama bedak tu Bedak Arab Kokuryu...
Sssh tol aku nk nyebutnyeee haihh...
Ape motif aku duk cite psk bedak ni ye???
Takde motif ape2 sbnrnye.. Apetah lg nk berniaga.. Hehehe..

Skrg kt Malaysia ramai jer yg jual bedak nih.. Brp hrg aku xpst la..
Adik ipar aku cite dia beli online kt FB RM48..
Murah ke mhl hrg tu xpulak aku tau hehehe..
Ape kna mengena lak bedak ni ngn hdp aku????
Oooo...
Sbnrnyeee..
Adik aku.. Kwn dia br blk Mesir..
Byk lak stok dia bli bedak ni.. Ade dia jual sket2 kt kwn2..
Kbtln tggl lg jer 1.. So aku suhla adik aku blikn..
Pdhl mase tu aku br je bli bedak compact yg nama Miami tu.
So aku bli ngn kwn adik aku ngn hrg RM40..
Aku igt dlm sbln yg lps kot aku bli..
Pastukn..
Baru2 ni.. Kakak ipar aku yg keje kt Astro tu kan..
Dia dtg mjls kwen adik aku..
Mmg dia sgt baik hati.. Pe pon trm ksh Kak Ngah Jannah!
Diakn br blk Mesir sblm ni.. Ade urusan ape xpst la..
Dia bg aku bedak yg sama..
Hehehehehe..
So mknanye.. Skrg aku dh ade dua bedak Arab!!!!!
Yg aku bli tu kaler Russet..
Yg kakak ipar bg tu kaler Cherry...
So dh ade dua tona kaler bedak aku...

Nk citenye.. Bedak ni kan..
Pakai sket pon ckup dh..
1 pon lamanye rse nk hbs.. Ni ade 2???? Mau 2 thn kot br hbs ekekeke..
Silap2 Najla yg perabiskn bedak2 aku.. 
Suke sgt dia nyelongkar brg2 Ummi dia ni tau!
Aku suke mekap ker???
Idak ler jgk wehhhh.....
Kdg2 jer kalau rajin..
Kdg2 dh mekap pon aku padam.. Segan lak rase..
Muke ni Allah dh jadikn cani aku bersyukur..
Tp kdg2 rse xyakin ngn diri sendiri.. Huhu..
So salunye aku kalau nk kua2 ni..
jas pkai bedak & eyeliner sje..
Lipstik pon kdg2 jer pakai.. Huahaha..
Nk tau cane nk gna bedak Arab tu???
Korg gugel la kt You Tube.... Sng.. Hehehe..
Yg pstinye kalau aku pakai..
Rase tegang.. Kejang jer muke.. Huhu...
Nk try?????? Pi beli bedak sendiri ok!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails