Wednesday, December 2, 2009

Terharu!!!!!!!!

Olhkra dh ketandusan idea dok fkr bnd per nk cite, so aku wat kptsn utk cite ttg pemberian sesuatu utkku drp seseorg yg sgt aku syg!!!!
Aku ni ader 1 hobi tau. Bl jenjalan kt mall, nmpk jer kedai jam, aku mst jengah2 jap. Suamiku pon sm hobi gak cam aku. Hobi ni pon dtg sbb suami suker sgt masuk kedai jam, so aku pon terikut2.. Tp tu la aku, belinya xpon!!! Hahaha. Silap2 amoi2 dlm kedai tu pon nyampah tgk aku, hehehe. Aku lm dh perhati jam brand nie.. Tp yela, hrg bleh tahan (pd org mgkn xmhl kot). 
So fkr2 blk, xmaulah beli. Membazir! Jam lm aku yg brand 'Adidas' pon elok lg, 2pon hadiah drp suamiku tsyg. Aku jga elok2, suami hadiahkan ms mula2 ktorg dinner kt tmpt exclusive! 
Masa tu br 4 bln bercinta. Cayala... Hehehe. Terasa cam dlm drama lak. 
 Yela, layanan mmg 1st class... Huhuhu.
Berbalik pd cite jam idaman aku tu, walaupon aku xminat nk beli tp aku salu berangan2, bestnye la kalau ader org hadiahkan pd aku. Tp saper nk bg pon... Hahaha. 
Tau x, jam idaman aku tu xsaper pon tau coz aku xpnh cite kt saper2. Aku ni jenis xreti nk mtk2 walaupon ngn suami sndiri. Aku xnk mnyusahkan saper2 sbnrnyer.. :) Lgpon isteri xelok meminta2, lgpon bkn penting sgt kan...
Nak dijadikn cite, ms Ramadhan yg lps, jam 'Adidas' aku wat hal lak. 
Ptt aku tgk dh 2, 2x aku pakai asek kul 9 pg ajer. Urmm... bateri py hal lah tu!!! Byk kali dh aku nk tkr bateri tp luper jer. Serius mmg xigt lgsg. Suami asek ty jer dh tkr bateri lum, coz dia amat cerewet dlm hal masa. 
Dh dkt nk raye pon jam aku msh xbernyawa lg, ats sbb AKU LUPER!!!!!! 
Ish, sjk dh ader anak ni cpt sgt pykt pelupa aku ni dtg. Hehehe. 
Raye pon lg 2 hari nk smpai, aku plan nk tkr jer bateri jam kt Jasin coz thn ni turn raye kt umh mentua..
Ktorg blk Jasin 2 hari sblm Eidul Fitri. Grk sblm buka dlm 6 ptg. 
Pas suami masuk2kn brg dlm kete, ms nk mulakan pjlnn tu la m'jadi kngn indah dlm hidup aku.. Enjin dh start, tb2 suami ty, "bwk x jam Ummi? Kata nk tkr bateri kt kg..". 
Aku jwb "ader bwk, dlm handbag". Aku fkr kot suami kck ati, seolah2 aku xjga jam pemberiannye.. Pastu suami toleh seat blkg aku ty crk aper? 
Trus suami bg aku 1 paper bag smbl ucapkan "Slmt Hari Raya Syg.. 
Hadiah ni utk Ummi. Sian smpai xsmpt2 tkr bateri..". 
Aku rs tergamam gak. Terus bkk. Wahhh... Inilah jam yg aku idam2kan... 
Tq Abi.. Pas adegan bg jam tu br la ktorg truskn pjlnn.. Nk tgk jam tu??? Tadaaa.......


Inilah jam Solvil Titus yg slma ni aku tgk syp2 (xksh ape paten pon coz aku minat brand ni jer). 
Sungguh, xsorg pon tau. Tp suamiku sndiri yg menghadiahkannyer kpdku... 
Tjwb lah sudah siapakah gerangan insan yg akn hadiahkan jam brand nie, iaitu suamiku sendiri... 
Abi ckp dia pilih paten ni coz nk aku nmpk feminin, dia ckp lg, ms nk beli tu dia bygkn dulu, mst tgn Ummi cantik kalau pakai jam ni... Aku terharu sgguh!!!!!! Nak tau hrg dia? 
Berminat???? Carila di kedai2 jam berhampiran anda.. 
Tak mhl mane pon. Aku jer yg kureng tak mampu!!! Hehehe.
Yg ni dibeli di City Chain shj... Hehehe. Tammat suda...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails